motorfoto in profiel?

deze \"hobby\" begint volgens mij al aardig uit de klauwen te lopen....

als je straks meerdere users krijgt loopt je tegen je max. aan (pakket kan er 30.000 aan maar je hosting provider trekt waarschijnlijk niet)
om dit te voorkomen zou ik alvast een paar goede sponsers regelen
 
Las laatst geloof ik dat je als \'lid\' van een vereniging verplicht bent om contributie te betalen. Weet niet of dit zo is, maar lijkt me niet zo\'n probleem om van iedereen hier poen te vragen. Voor wat, hoort wat!!! :) Ik zou er zelf geen moeite me hebben in ieder geval. :)
 
tja... het is

contributie betalen of meer banners op de website

heeft allebei zijn voors en tegens

misschien is het helemaal niet nodig dwz als Ruud geld genoeg heeft :) :) :)
 
Leuk allemaal die banners... NOT :( , maar het is dan over het algemeen wel de bedoeling dat er ook op geklikt word. Ik weet niet hoevaak de meeste mensen dat hier doen, maar ik doe het in ieder geval zelden tot nooit. Schiet dus ook niet echt op lijkt me.
 
Leuk allemaal die banners... NOT :( , maar het is dan over het algemeen wel de bedoeling dat er ook op geklikt word. Ik weet niet hoevaak de meeste mensen dat hier doen, maar ik doe het in ieder geval zelden tot nooit. Schiet dus ook niet echt op lijkt me.

zonder banners geen MF. Het is dus kiezen of delen ;)
 
Leuk allemaal die banners... NOT :( , maar het is dan over het algemeen wel de bedoeling dat er ook op geklikt word. Ik weet niet hoevaak de meeste mensen dat hier doen, maar ik doe het in ieder geval zelden tot nooit. Schiet dus ook niet echt op lijkt me.

Als het geen popups zijn vind ik het niet eens zo erg. Klik zelf regelmatig op interessante banners. Motoroccasion banner gebruik ik regelmatig om even wat prijzen te bekijken of plaatje erbij te zoeken.
 
Las laatst geloof ik dat je als \'lid\' van een vereniging verplicht bent om contributie te betalen. Weet niet of dit zo is, maar lijkt me niet zo\'n probleem om van iedereen hier poen te vragen. Voor wat, hoort wat!!! :) Ik zou er zelf geen moeite me hebben in ieder geval. :)

Dat vind ik eerlijk gezegd nogal een slecht idee als je ook nog eens meer bezoekers wil aantrekken.
Het gaat in tegen het idee dat iedereen over internet heeft: het is gratis en betalen gebeurt pas als er iets tegenover staat.
En dat is hier niet het geval: dit is een forum -wel het mooiste en aangenaamste dat ik ken - waar mensen met dezelfde hobby samenkomen om over die hobby te praten en elkaar goede raad kunnen geven. Maar het blijft een forum. Er zijn hier geen motortesten, reisverhalen, laatste nieuwsrubriek, enz.. aanwezig waarvoor iemand zou willen betalen. Ik vergelijk het voor het gemak even met een online motortijdschrift waar je dat wel zou kunnen vinden.
Ook op technisch vlak krijg je geen eensluitend antwoord,alhoewel je er steeds voldoende krijgt.
Het blijft een verzameling hobbyisten,wat goed is en toch ook de bedoeling van een forum is ?

Vergelijk het met een cafe: betaal jij lidgeld/inkom als er geen optredens voorzien zijn om enkel met je vrienden te praten ? Misschien wel als het een fantastisch goed cafe is -als een 2e thuis- , maar zeker niet als je er nog nooit geweest of er slecht sporadisch eens komt.

Ik wil gewoon zeggen dat er hier wel enkele zullen zijn die best voor dit forum willen betalen, maar het overgrote deel niet -> je zal dus met een beperkte groep users blijven, wat toch ook niet de bedoeling is als ik zo al de initiatieven bekijk ?

En iedereen kan wel zeggen dat ze geen probleem hebben met betalen, tot het zover is (MFCD). Kleine bedragen zijn geen probleem, maar dan moet je meer betalende bezoekers hebben, als je echter meer lidgeld vraagt... je ziet de bui al hangen zeker ?
 
Nou, er is inmiddels meer bekend.

Ik heb een andere hoster gesproken, en daarmee ben ik (nu al) tot een mooie deal gekomen.

Hosting zal binnenkort dus geen probleem meer zijn.

Over banners, ik wil GEEN popups, en geen 10 banners op de site.

HEEL misschien nog een banner bovenaan (en eentje onderaan natuurlijk).

Met Unstable en Raul.nl ben ik al druk bezig met sponsoring, daar horen jullie wel meer over als er meer bekend is.
Het zullen in ieder geval wel \'rotating banners\' worden, en \'slimme\' banners komen er dan ook. (Voorbeeld, als je op supersport klikt, dan krijg je een R1-banner, klik je op choppers, dan krijg je een chopper-banner).

Maar daar zijn we dus nog mee bezig.

Voorlopig blijft het dus zoals het nu is, en alleen de hoster veranderd.

Over contributie: er zijn wel plannen, maar ook nog in de kinderschoenen. Het is inderdaad verplicht contributie te vragen.
en wat iemand al zei, er moet dan wel iets tegenover staan. Daar zijn ook al plannetjes voor :)

Aangezien de plannen nog erg \'groen\' zijn kan ik er niet over uitwijden, maar daar horen jullie ook weer meer van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan