Motorkledingzaken-welke?

gister een verjaardags cadeautje van mn ouders gekregen
img7.imageshack.us/my.php?image=dsc016932ee.jpg

gelijk n stukje mee rijden natuurlijk
ff n pitstop gemaakt bij martijn's
en ik hoefde t niet eens te vragen
hoppa een geel vizier
en nog vet onder de prijs ook

:} MARTIJN'S MOTORKLEDING :}

Ja, klopt ik zag je chopper al staan ;)

Maar idd, ook ik loop regelmatig het tapijt plat bij Martijns Motorkleding Shop.



Ze zijn ook altijd erg in om nieuwe producten te "proberen" ipv gelijk nee te zeggen.

en er is altijd wel een frisdrankje voor je ;) (en ja, ook fooi is welkom).
 
Termaat dus.
Een week of drie geleden geweldig geholpen door die jongens daar om eindelijk een passende helm op m'n kromme knar te krijgen.
Ze nemen daar gewoon echt een paar uur de tijd voor je en dat was in mijn geval ook wel nodig.
Als ik nog eens een helm of kleding nodig heb ga ik gewoon weer naar Nijmegen. Dat ik daar zo'n 150 km voor moet sturen vind ik geen enkel probleem.

AANRADER

zonder meer
*O*
 
De outletshop Motormarkt in Utrecht is reeds ter ziele.....vandaag was de winkel leeg, met een briefje op de deur dat alle handel is overgenomen door Safe Veenendaal....
 
De outletshop Motormarkt in Utrecht is reeds ter ziele.....vandaag was de winkel leeg, met een briefje op de deur dat alle handel is overgenomen door Safe Veenendaal....

Damn, het gaat echt hard in motor-land...
Maar eens gaan kijken bij Safe in V'daal of er nog wat leuke aanbiedingen zijn. :P
 
kalsbeek is een grote oplichter! al was hij de laatste zaak in nederland ging nog liever in het buitenland shoppen. :r :r :r

de ts vroeg goede ervaringen. ;) en zo te zien is de rest het niet echt met je eens...

Kan wel neerzetten waar ik alles gekocht heb tot nu toe, maar ik ben een klant die zichzelf uitstekend redt dus heb niet veel hulp nodig.

Evo tex winterjas, gekocht bij MCR Roosendaal geen hulp nodig gehad, gepast en meegenomen. Later wel terug geweest een keer met een motorprobleem en dat hebben ze waardeloos opgelost, en buitengewoon onvriendelijk. Zal er dus nooit meer wat kopen.

Handschoenen en helm gekocht bij Motor Apeldoorn, heb ik ook mijzelf uitstekend gered, verkoopster daar heeft nog wel de hele zaak op zijn kop gezet om een iridium viziertje voor me te vinden, waarvan ze dacht dat ze hem nog hadden liggen, was dus niet het geval. :P De mensen zijn er ontzettend hartelijk en behulpzaam, zonder dat je het idee hebt in de zeik te worden genomen (zoals Safe Apeldoorn).

Ik moet nog een goede winterborek hebben en die zal ik ook zeker daar kopen, dan maar iets duurder omdat ze een dealer zijn, de service is er gewoon perfect en dat is me wel iets waard.

Heb overigens geen aandelen van MA en werk er ook niet. :P
 
Ik kan geen jeugdig topic vinden, en om er nou eentje te openen is ook niet handig.

Vraagje,

Ik hoor mensen vol lof praten over martijns motor kleding.

Ik wil goede laarzen aanschaffen voor een mooi prijsje, ben ik dan op het juiste adres?
 
Ik kan geen jeugdig topic vinden, en om er nou eentje te openen is ook niet handig.

Vraagje,

Ik hoor mensen vol lof praten over martijns motor kleding.

Ik wil goede laarzen aanschaffen voor een mooi prijsje, ben ik dan op het juiste adres?
bel hem ff op dan, heb je gelijk de juiste info
 
Terug
Bovenaan Onderaan