motorminiaturen bij Karwei

Mijn duc was ook compleet. Net even wel de 2 schroeffies voor de honda gehaald. Vind het alleen wel jammer dat sommige gasten niet perfect zitten, en dat de kuip van de duc niet helemaal goed zit. Ow en de stuuruitslag is wel laag vind ik.....

Wel vet dat de yamaha een 'wheelie' kan zonder hulp als je m op de paddock stand hebt (eventjes geod in balens brengen en dan staat ie, zolang je niet tegen de tafel stoot :P )
 
Voor wie interesse heeft in een mooie Repsol Honda NSR 500, ex Alex Criville, kijk even in dit forum bij te koop diversen. Ik bied aan mijn Tamiya Honda NSR 500 in super uitvoering... Schaal 1:12
 
Voor wie interesse heeft in een mooie Repsol Honda NSR 500, ex Alex Criville, kijk even in dit forum bij te koop diversen. Ik bied aan mijn Tamiya Honda NSR 500 in super uitvoering... Schaal 1:12
ja hoor daar begint het al de ruil topic _O- _O- _O- _O-
 
het is new ray wat ze bij de karwei hebben :Y
het fototje is andere meuk

Kan ook aan de prutser liggen die het in elkaar geprutst heeft, sommigen zijn tenslotte niet zo handig. Verbaasd me dus eigenlijk nog dat in de folder het stuur daadwerkelijk voorop zit... ;)

btw: heb naast het Ducje ook maar die Fiat met nr46 gekocht, moet toch iets betrouwbaars in de vitrinekast staan, toch? O-)
 
zo dacht ik er ook over heb zelfs de honda van melandri meegenomen.

_O- _O- hahaaa wil ik drie stuks kopen rekend de lieve schat van de karwei er maar een af :} alsnog bedankt meisje van de karwei :j
full
 
ja voor die drie ging ook heen :?

ben al twee verschillende karweitjes *D af geweest maar

ga vanavond bij derde karwei kijken of ze ze daar wel hebben.

ik wil juist die 2007 van rossi en pedrosa hebben :Y

het word nog een sport

Ik vind die duc van jou vooral wel netjes, mr zou die alle 3 wel willen hebben, helaas hebben ze die hiero niet volgens mij...
 
heb in hengelo de 2007 duc en de 2008 repsol gescoord, meer was er niet meer...gaat rap...even kijken wat er verder voor opties in de buurt zijn :)
 
en emmeloord hadden ze alleen rossi, stoner, en hayden
en de laatste rossi en stoner zijn bemachtigd door MIJ XD
 
ik heb ze nu allemaal incl, de250cc.

ik ga straks ff sleutelen maak ik wel even een foto.

voel me net weer als vroeger :P
 
ik heb ze klaar hoor

maar die van lorenzo/hayden en de duc van melandri staan wel op het doosje maar zijn niet te vinden bij de karwei :N

deze heb ik kunnen vinden:
full
 
Hoi ik ben Chris.

Ik ben vandaag langs de Karwei in Bussum gereden.Tot mijn verbazing hadden ze nog 1 Aprilia rs250. Die heb ik gelijk meegenomen omdat ik een Aprilia rs50 heb. Ik heb op de terug weg toch maar die 2 ducs meegenomen, en alles was al weer bijna op ten op zichte van de morgen.

DSCF7861.jpg


DSCF7859.jpg
 
Laatst bewerkt:
Verdomme morgen toch nog maar een kijkje nemen, die RS en die Xerox zijn wel vet.
 
Toch vreemd dat een van de iconen uit de moderne motorwereld, de CBR1100XX, bijna nooit als model wordt aangeboden. Nog naar gezocht in Duitsland zelfs op vakantie maar ook daar niet. (ja alleen voor veel te duur op internet).
Komop Karwei, doe eens een superblackbird :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan