Motorongeluk bij Ikea Delft

Status
Niet open voor verdere reacties.

jj5

MF'er
9 aug 2009
181
0
Ik reed net langs de Ikea delft was een opstopping allemaal politie en brandweer aanwezig. Bleek er een motorrijder onderuit gereden te zijn zag er niet zo jofel uit. Motorrijder lag in het gras met allemaal hulpdiensten er om heen zag nog wel zijn arm bewegen dus dat is een goed teken. kon voor de rest motor niet zo goed zien maar ging om een chopper achtig ding. Iemand van hier?
 
Ik reed net langs de Ikea delft was een opstopping allemaal politie en brandweer aanwezig. Bleek er een motorrijder onderuit gereden te zijn zag er niet zo jofel uit. Motorrijder lag in het gras met allemaal hulpdiensten er om heen zag nog wel zijn arm bewegen dus dat is een goed teken. kon voor de rest motor niet zo goed zien maar ging om een chopper achtig ding. Iemand van hier?
als ie een M-F sticker heeft is ie van hier O-)

maar sterkte voor het slachtoffer,helaas zal dit topic niet aan de M-F richtlijnen voldoen vermoed ik

[FAQ=richtlijnen,ongelukken]Richtlijnen: [/FAQ]
 
Laatst bewerkt:
Hmmz oke doe maar dicht dan persoon zal zelf nog wel een topic openen als die van hier is.
 
Ik reed net langs de Ikea delft was een opstopping allemaal politie en brandweer aanwezig. Bleek er een motorrijder onderuit gereden te zijn zag er niet zo jofel uit. Motorrijder lag in het gras met allemaal hulpdiensten er om heen zag nog wel zijn arm bewegen dus dat is een goed teken. kon voor de rest motor niet zo goed zien maar ging om een chopper achtig ding. Iemand van hier?


Als hij net nog in het gras lag na een ongeluk moet je misschien niet al te snel een reactie van hem / haar verwachten......Als diegene al op het forum komt..

|(
 
Als er zoveel hulpdiensten omheen staan en het is net gebeurd zal die persoon zich vast niet melden als ie van hier is :?
 
eigenlijk boeit het me niet of degene van hier is!
Als de motorrijder in kwestie (ook de rest van motorrijdend Nederland etc.) maar heel thuis komt!

fijn weekend :W
 
Misschien post ie wel een update vanaf zijn iphone.. Hij kon zijn arm bewegen O-)

Maar zonder gekheid.. Veel sterkte voor die persoon!!
 
Het wordt tijd voor een app op motoren die gelijk twittert (inclusief foto's, waarom niet) als je ergens onderuit bent gegaan 8-)
 
eigenlijk boeit het me niet of degene van hier is!
Als de motorrijder in kwestie (ook de rest van motorrijdend Nederland etc.) maar heel thuis komt!

fijn weekend :W


Maar als de arm nog het enige is wat beweegt aan je lijf, is dat ook geen pretje.
Dat wordt voorlopig geen Ikea kastje in elkaar zetten, dat is natuurlijk wel
weer een positief bericht.
 
Ik denk eerder dat Grandia de sleutel nog heeft.. O-)

En Baksteen maar zoeken... _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan