Motoroutfit

Outfit kleur

  • Bijpassend bij de motorkleur

    Stemmen: 31 34,1%
  • Zwart

    Stemmen: 51 56,0%
  • Anders

    Stemmen: 9 9,9%

  • Totaal aantal stemmers
    91
Wat zal ik nou gestemd hebben?? :+

9c9edef5c12e035bd9c331ac6beb5580



Koop gewoon een pak dat je mooi vind zou ik eigenlijk zeggen... Wat ik belangrijker zal vinden is of al je kleding bij elkaar past :Y . Neem nou geen geel pak, rode helm, groene handschoenen en blauwe laarzen... :N . Als je kleding een beetje bij elkaar past maakt het ook niet zo heel veel uit wat voor kleur motor je rijdt, vind ik dan :P .
 
Zwart!!!!! (Misschien met een vleugje grijs ofzo.)


Je bent toch geen Power Ranger???
 
'Rugprotectie, evt. zelf te vervangen door Pro Safe II CE gekeurde rugprotector'

Koop een echte, goede rugprotector. Zo'n stukkie schuim in je jas daar heb je echt niets aan. Ik heb één losse protector die ik zowel onder mijn textiel als leren motorkleding draag. Motorkleding moet goed passen anders verdraait de protectie als je valt, heb je er alsnog niets aan.

Een textiel pak moet m.i. waterdicht zijn, warm genoeg en goede waterdichte zak(ken) voor papieren/portemonnee waar je bij kunt zonder zodat je de jas niet helemaal open moet doen voor de binnenzak. Voor de broek zou ik voor een hoge ('tuinbroek') kiezen, dan krijg je in ieder geval geen kier tussen jas en broek.
 
Ik heb zwart gestemd, mijn motorpak is zwart/grijs. Ik heb toevallig al een zwarte motor. Maar ook met de gedachtie dat ie dan overal bij past :Y
 
Black is Beautifull,
En anders erg opvallende kleuren. Dan val jij en dus ook je motor altijd op als je over de boulevard cruist, maar ook voor andere weggebruikers tijdens de vallende duisternis op weg naar huis, na een fantatastische tourtocht.
 
Heb het in kleur gekocht.

Pak was niet zo superduur, en als je op je bek gaat is het ook afgeschreven.

Nadeel van (alles) zwart = zichtbaarheid.
 
Ik heb een groene motor, maar een volledige zwarte kledinguitrusting. Dit, omdat ik mijn pak ook bij een volgende motor wil gebruiken, en dus niet met een groene uitrusting op bijvoorbeeld een rode of blauwe motor wil zitten...
 
Ik heb zwart maar dat is omdat ik hoop snel een wat jongere Kawa te kunnen en de jongere types hebben een andere kleur groen.
Dat is voor het geval er geen andere kleur is (heb je bij 2e hands niet altijd voor het zeggen) want groen is niet mijn favoriete kleur (helemaal niet die nieuwe groen met groen i.p.v. de groen/wit/blauw).
Als ik een ander heb en de kleding is aan vervanging toe dan kijk ik wel of er iets leuks is wat past bij de fiets. Wel textiel met de kleur als accent want ik ben geen powerranger :+
 
Hangt er vanaf:

Rij je voornamelijk overdag met mooi weer, kies maar wat je wilt.

Rij je onder alle weersomstandigheden, kies dan iets wat opvalt. Al zie je eruit als een neon tetra guppie, als je maar gezien wordt.

Als je graag aan de kant wordt gezet door politieagenten zodra je meer dan dan 10 km te hard rijdt, koop dan een raceoverall met racereplicahelm. Als je de politie graag in de war brengt, rij dan op je racemotor met een textiel pak en gele of witte helm. *O*
 
Ff een vraagje, ik heb gelezen dat leer nog it zet en dat je dat dus niet te ruim moet kopen.. Maar hoeveel rekt zoiets uit dan?? Moet je het net dicht kunnen krijgen??
 
Zoeken jullie dan pak bij motor uit of motor bij pak??

Ik ben nog aant lessen, nog geen eigen kleding, maar heb wel een leuk leren roze pak gezien, maar wat voor soort en kleur motor koop ik??

Als ik een leuke motor tegenkom voor en leuk bedrag en niet teveel km, is het toch lullig als ik m niet kan kopen omdat het niet bij mn pak past.

Aan de andere kant, heb dit pak gezien, ook al leuke helm bij gevonden, weet nu al dat ik geen mooier pak meer vind, dit blijft in mn hoofd zitten...

Esther
 
Najah als je dat pak toch mooi vind, kan je het toch kopen.. Je kan dan altijd nog kiezen voor een zwarte motor :P Nee in princiepe kan daar toch elke kleur bij.. Rood zal wat minder zijn.. Maar hoe meer kleurtjes hoe beter dat je (hopelijk) gezien word.
 
Een of meerdere kleuren, dat is wel leuk en aardig. Het is maar net wat je zelf mooi vindt. Bij een pak met kleuren heb je al snel dat het bij een bepaalde motor moet passen.

Zelf vind ik zwart mooier, plus dat dat bij (vrijwel) elke motor past. Heb dan ook alles, inclusief helm zwart.
 
Terug
Bovenaan Onderaan