Motorparkeerplaats Scheveningen? (is het al vrijdag...)

Husqy Keess

MF veteraan
4 sep 2006
1.732
0
Regio Den Haag
Nu de dagen weer wat langer worden en de zon weer wat feller/warmer komt Scheveningen toch ook weer op het lijstje te staan om even langs te rijden met de motor.

full


En een ijsje/blikje te halen bij mr. Candy aan de boulevard. :9
O-) Waarom je met Mr. Candy op de foto wil is mij ook een raadsel O-) (bron google)
full


:( :( :( Nu las/zag ik dat de boulevard, waar ook "de motor-parkeerplaats" is gevestigd, de komende 3 jaar op de schop gaat voor herinrichting. Men wil de boulevard verkeersluw gaan maken. :( :( :(

full


Nu is de vraag waar blijven wij als motorrijders??? :? Een beetje zien en gezien worden is altijd leuk :W (ook wel posen genoemd :9~ )

of wordt het weer de parkeerplaats waar het ooit allemaal is begonnen aan het Zwartepad?

full


Wie o wie weet het juiste antwoord/een goede oplossing... :?



Zo kunnen we de progressie een beetje in de gaten houden:
http://www.scheveningenlive.nl/beach1.html
http://www.scheveningenlive.nl/beach2stream.html
http://www.scheveningenlive.nl/beach3.html
 
Laatst bewerkt:
Gereserveerd voor eventuele up-date.

Up-date 5-4-10:
Webcams toegevoegd. (vooral webcam 3 interressant)
 
Laatst bewerkt:
in de tekening van het ontwerpplan staat wel een motoren parkeerplaats, maar zover ik begrepen heb is deze maar 30 plaatsen groot. hij is nabij de keerlus van de tram.
 
de lus van lijn 11?

Daar wonen in die buurt 3 generaties uitkeringstrekkers. Die het ook niet zo nou nemen met de regeltjes.
Tis dan eigenlijk poltiek correct motoren weigeren door deelgemeente Scheveningen.
O ja, dit werd mede mogelijk gemaakt door de milieuvriendelijke partijen op links.....
 
ben er laats nog geweest met de auto

iets na de tram 11 halte hebben ze nu een rotonde aangelegd.
Je kan dan ook niet meer door rijden richting het oude motor parkeerplaats en net naast dat rotonde is er een kleine motor parkeerplaats, maar dan wel echt echt klein.
 
Jammer dat dit gebeurt... een mooie ontmoetingsplaats naar de haaien...

En mensen geweest met de motor bij deze nieuwe plek???
 
Laatst bewerkt:
Die nieuwe motorparkeerplaats heeft niks meer met een motor pose plek van doen.
Strak oor aan oor passen er een aantal op een rijtje in.
Snel in het vakje strak parkeren, motor op slot doen en meteen weer doorlopen is the idea -O-
Einde pose plek dus....
 
Speciaal vanmiddag even langs geweest om de (nieuwe) tijdelijke plek te bekijken

Ingang boulevard
full


Oude motorparkeerplaats
full


Oude plek tegen over de motorparkeerplaats (bankjes)
full


Oude plek tegen over de motorparkeerplaats (beelden)
full



Tijdelijke nieuwe plek
full


De nieuwe lus thv lijn 11
full


Tijdelijke nieuwe plek
full


Tijdelijke nieuwe plek
full


Gelukkig is Mr. Candy behouden
full


Maar er zit inderdaad gen sfeer meer............. ben benieud als de zon een beetje gaat schijnen waar met "alle" motoren kwijt gaat kunnen, zal wel op de nieuwe lus worden.
 
Even volgen, die tijdelijke motorparkeerplaats had ik nog niet gevonden!
En de website van de gemeente Den Haag geeft bar weinig informatie over motorparkeren...
 
Zonde van de parkeerplaats-O-...Is ook echt maar een postzegel die tijdelijke parkeerplaats dat wordt vechten om een plekkie....of niet
 
Ik ben er vanavond nog geweest. Paar mooie busa's gezien.

Was me 2e rit op me nieuwe GSXR750 k1. Maar de nieuwe plaats is best ok.

@flip, op een drukke zondagmiddag zal t wel een op de boulevard zelf parkeren worden.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er vanavond nog geweest. Paar mooie busa's gezien.

Was me 2e rit op me nieuwe GSXR750 k1. Maar de nieuwe plaats is best ok.

@flip, op een drukke zondagmiddag zal t wel een op de boulevard zelf parkeren worden.


ben er ook bang voor zolang we er maar geen gezeik mee krijgen....vind ik alles best!
 
Terug
Bovenaan Onderaan