Motorrijders uit omgeving Schijndel! Deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weet je het antwoord al op.........

600cc is leuk voor erbij maar veel te koppel-loos, vind ik dan.
De yzf-R6 is best een goed motortje maar veel te nieuw-->niet mijn smaak dus om het vriendelijk te vermelden :+
 
:^

Dat d8 ik wel :P

Jij past je eigen aan, aan de motor :? :P Nou ga ik natuurlijk niet zeggen dat je een ouwe kerel bent :+ :N

Maar ik Ghans die wil maybe wel.... je weet wel :P
 
Hoi mensen!
Na een tijd weg geweest te zijn.. meld ik me weer hier..
Kga een beetje door een kut tijd nu maar wil blijven rijden :)
 
Hoi mensen!
Na een tijd weg geweest te zijn.. meld ik me weer hier..
Kga een beetje door een kut tijd nu maar wil blijven rijden :)
Heeey Kerel :W Ik was er ook bij in de Kerk bij de avond wake :Y Netjes wat je voor had gelezen kerel :Y Ook al was het moeilijk '( Ik zou het in iedergeval niet kunnen :N
 
Heeey Kerel :W Ik was er ook bij in de Kerk bij de avond wake :Y Netjes wat je voor had gelezen kerel :Y Ook al was het moeilijk '( Ik zou het in iedergeval niet kunnen :N

Dankje, het oplezen was niet meer dan normaal voor mijn gevoel, samen hadden we zoveel mooie tijden meegemaakt..
Niet geweten dat jij er ook zat joh, het was wel mooi druk, zelfde bij de mis en in het crematorium.
Echt een Willem waardige uitvaart.
Heb je de plek ook gezien? Ik snap het nog steeds niet eigenlijk..
 
Laatst bewerkt:
Dankje, het oplezen was niet meer dan normaal voor mijn gevoel, samen hadden we zoveel mooie tijden meegemaakt..
Niet geweten dat jij er ook zat joh, het was wel mooi druk, zelfde bij de mis en in het crematorium.
Echt een Willem waardige uitvaart.
Heb je de plek ook gezien? Ik snap het nog steeds niet eigenlijk..
heb wat foto's gezien -O- Maar daar ga je dan wel over na denken als Motorrijder -O- Mijn vriendin kende willem. En die Moeder van haar is goed bevriend met de Moeder van Willem. Maar die Zus z'n echt mega goed :} Ik kreeg gewoon kippevel over heel mijn lichaam. Zo mooi '(
 
heb wat foto's gezien -O- Maar daar ga je dan wel over na denken als Motorrijder -O- Mijn vriendin kende willem. En die Moeder van haar is goed bevriend met de Moeder van Willem. Maar die Zus z'n echt mega goed :} Ik kreeg gewoon kippevel over heel mijn lichaam. Zo mooi '(
ja indd.. Ilona.. was ook gewoon alles aan het regelen enzo.

Maar yo, kga me ff melden in het Eindhoven topic
 
Hier is die weer!!!!!!!

Nu vanuit JAPAN, heel apart hiero. Vrouwen zien en lopen erbij als hoeren zoals uit de film van prettig woman. De gekste scooter-motor zie ik hier. Helemaal hot. Eten is super natuurlijk. Weer is overdag rond de 14 graden, snachts rond 5. Wel nog droog, al komt de winter eraan, met wat regenbuien soms. Veel tempels, heel veel tempels. En japanse is gereserveerd met het gedrag voor relatie, snappie. Zeer de onschuld spelen. En dan flink dingen doen die, NIET mogen. PS sexshops, zijn hier als supermarkets. PC gamen, kennen hiero wel, maar eigenlijk niet. Als ze gamen is het DE consules. Heb mezelf een psp gekocht , dacht dat het wireless hiero zeer toegankelijk was, Mis dus. Soort bescherming voor de internetcafes, zeer weinig wireless hier.
Alles is duur, gewoon euro prijzen of zelfs duurder.Eten is goedkoop, kleding duur. Raar? De nieuwste arai helm gpx r5 ofzo iets. top der top , kost hier 400 euro omgerekend. Single kleur. Zou ik? Souvenir? Japaners zijn super vriendelijk, behulpzaam en hebben veel respect voor andere. Super eigenschapen als vreemde in een land , waar van je de taal niet spreekt.
Tot Jan 2009 boys and girls. Vrolijke kerst, goed oud en nieuw en een zalig pasen.
Ps K-1 fans hier? Ik ga naar K-1 finale, peter aerts, remy bonasky etc. 6dec
 
Hier is die weer!!!!!!!

Nu vanuit JAPAN, heel apart hiero. Vrouwen zien en lopen erbij als hoeren zoals uit de film van prettig woman. De gekste scooter-motor zie ik hier. Helemaal hot. Eten is super natuurlijk. Weer is overdag rond de 14 graden, snachts rond 5. Wel nog droog, al komt de winter eraan, met wat regenbuien soms. Veel tempels, heel veel tempels. En japanse is gereserveerd met het gedrag voor relatie, snappie. Zeer de onschuld spelen. En dan flink dingen doen die, NIET mogen. PS sexshops, zijn hier als supermarkets. PC gamen, kennen hiero wel, maar eigenlijk niet. Als ze gamen is het DE consules. Heb mezelf een psp gekocht , dacht dat het wireless hiero zeer toegankelijk was, Mis dus. Soort bescherming voor de internetcafes, zeer weinig wireless hier.
Alles is duur, gewoon euro prijzen of zelfs duurder.Eten is goedkoop, kleding duur. Raar? De nieuwste arai helm gpx r5 ofzo iets. top der top , kost hier 400 euro omgerekend. Single kleur. Zou ik? Souvenir? Japaners zijn super vriendelijk, behulpzaam en hebben veel respect voor andere. Super eigenschapen als vreemde in een land , waar van je de taal niet spreekt.
Tot Jan 2009 boys and girls. Vrolijke kerst, goed oud en nieuw en een zalig pasen.
Ps K-1 fans hier? Ik ga naar K-1 finale, peter aerts, remy bonasky etc. 6dec

goed van je te horen Gijs :W

Hier is het nou wel afgelopen met het rijden, de motoren staan op stal -O-

Laatste tijd wel veel crashes op FF -O-
 
Ow, jongens en meiden, aub hou het heel, lichaam is belangrijker dan die fiets hiermee. Ik kan het nu zeggen, nadat ik 2 maanden geleden een zwaar auto ongeluk heb gehad in Malasie. Maar niet getreurd , ik leef nog. Alleen die rechterarm, is nog steeds niet 100 %. Bewegen doet die wel, maar maximale kracht is eruit. Hopelijk dat het tijd nodig heeft.
 
Hier is die weer!!!!!!!

Nu vanuit JAPAN, heel apart hiero. Vrouwen zien en lopen erbij als hoeren zoals uit de film van prettig woman. De gekste scooter-motor zie ik hier. Helemaal hot. Eten is super natuurlijk. Weer is overdag rond de 14 graden, snachts rond 5. Wel nog droog, al komt de winter eraan, met wat regenbuien soms. Veel tempels, heel veel tempels. En japanse is gereserveerd met het gedrag voor relatie, snappie. Zeer de onschuld spelen. En dan flink dingen doen die, NIET mogen. PS sexshops, zijn hier als supermarkets. PC gamen, kennen hiero wel, maar eigenlijk niet. Als ze gamen is het DE consules. Heb mezelf een psp gekocht , dacht dat het wireless hiero zeer toegankelijk was, Mis dus. Soort bescherming voor de internetcafes, zeer weinig wireless hier.
Alles is duur, gewoon euro prijzen of zelfs duurder.Eten is goedkoop, kleding duur. Raar? De nieuwste arai helm gpx r5 ofzo iets. top der top , kost hier 400 euro omgerekend. Single kleur. Zou ik? Souvenir? Japaners zijn super vriendelijk, behulpzaam en hebben veel respect voor andere. Super eigenschapen als vreemde in een land , waar van je de taal niet spreekt.
Tot Jan 2009 boys and girls. Vrolijke kerst, goed oud en nieuw en een zalig pasen.
Ps K-1 fans hier? Ik ga naar K-1 finale, peter aerts, remy bonasky etc. 6dec
Gijsjeuhhhh.... :W

Zo te lezen zit jij de hele dag je eigen te mastruberen daar in Japan _O- :+ Volgens mij hebben ze ook Kat op de kaart staan daar in Japan of niet :? :)
 
Dus gratis (los van onderdelen) :P

De meeste merk/type clubs houden toch ook vaak sleuteldagen, leer je veel en kan je alles gedaan krijgen.
Niks is mooier dan zelf het onderhoud doen aan je liefde, maar durf je het echt niet zelf is een goed en goedkoop adres wel zolekker.


Nog winter rijders in onze regio, wordt tijd voor mooi koud ritje..
 
Ik rij dagelijks en blijf het ook doen, mja heb dan zelf ook maar een motorscooter.

Plastic roest niet, dus ideale pekelfiets.

En mee met jullie.. tja 150cc is 3x niks en het ziet er nie uit tussen de sportfietsen :9


En adresje is idd altijd handig. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan