Motorrijdertrefpunt

Bij Motorcycle Loft Hotel in Belgie kun je binnen parkeren, voor je slaapkamerdeur. Verder hebben ze het daar goed voor elkaar. Ga er eens kijken.

Denk ook aan de dagtoerist die gewoon een hapje en drankje komt halen. En even ouwehoeren. Die wil zijn helm en pak even kwijt.

Hier zijn Devian en ik van het zomer onze toer door frankrijk/spanje begonnen. Erg goed voor elkaar daar, dat was een oud fabriekspand wat verbouwd was, misschien is zoiets ook een idee, als je er wat aan wilt bouwen/verbouwen.

www.grd.be

als je zoiets opzet kun je mij in elk geval wel verwelkomen :}
 
Ik rij regelmatig vanaf Apeldoorn naar Eerbeek via Loenen, en tussen Loenen en Eerbeek zit een horecagelegenheid (aan de linkerkant van de weg) waar ik nooit iemand zie zitten.
Klopt. Is een matig pannekoekhuis. Zou perfect zijn als motorhonk. Ik woon in Eerbeek en ik vraag me al jaren af hoe die mensen het uithouden want er zit behalve in de zomer af en toe nooit iemand.

Langs het kanaal van Dieren naar Apeldoorn staat ook al jaar en dag een horecagelegenheid te koop. Is wat krap bemeten denk ik maar aangezien het al heeeel lang leeg staat misschien voor een prikkie te koop. Is een mooie plek, ik denk 5 minuten rijden van de A50.
 
Als je het aanpakt zoals http://www.benhet.be komen wij zeker een keer kijken.

- overdekte en afgesloten motorgarage
- sleutelmogelijkheid en assistentie
- goede bedden
- goede warme douches
- redelijke prijzen
- goed eten
- erg veel mogelijkheden voor toertochten in de omgeving
- gezelligheid

...klink als spam

- iets om je 'savonds te vermaken is ook wel van belang. Met een krat bier kom je een heel eind, maar een biljart of nog veel beter zo'n arcadehal motoracesimulator is natuurlijk ook wel leuk
 
Laatst bewerkt:
Klopt. Is een matig pannekoekhuis. Zou perfect zijn als motorhonk. Ik woon in Eerbeek en ik vraag me al jaren af hoe die mensen het uithouden want er zit behalve in de zomer af en toe nooit iemand.

Langs het kanaal van Dieren naar Apeldoorn staat ook al jaar en dag een horecagelegenheid te koop. Is wat krap bemeten denk ik maar aangezien het al heeeel lang leeg staat misschien voor een prikkie te koop. Is een mooie plek, ik denk 5 minuten rijden van de A50.

Dat ding aan het kanaal is qua locatie inderdaad heel mooi voor zoiets...en Star Twins zit daar volgens mij maar een paar kilometer vandaan, ook aan het kanaal, dus wie wil kwijlen hoeft niet ver... :)
 
...en Star Twins zit daar volgens mij maar een paar kilometer vandaan, ook aan het kanaal, dus wie wil kwijlen hoeft niet ver... :)
Da's die winkel waar ze die spaghettifietsen met overdreven uitlaten verkopen? Ja, die zit er vlak in de buurt ;-).

(ik kwijl wel bij Bert Duursma. Smaken verschillen gelukkig)

TS: ik kan wel eens erlangs rijden en piccie maken (heb je meteen het nummer van de makelaar).
 
Leuk idee!! Als je er echt een campinggedeelte bij wilt doen, is het dan een idee om er een aantal kant en klare tenten neer te zetten inclusief brandertjes ofzo? Ik vind het namelijk leuk om te kamperen maar de hele zooi mee op de motor staat me best tegen omdat ik nog niet zo lang rij. Ik bedoel geen grote familietenten met keuken, koelkast en badkamer erin, maar gewoon een tentje zodat je die thuis kunt laten.

Veel succes en hou ons op de hoogte! *D
 
Leuk idee!! Als je er echt een campinggedeelte bij wilt doen, is het dan een idee om er een aantal kant en klare tenten neer te zetten inclusief brandertjes ofzo? Ik vind het namelijk leuk om te kamperen maar de hele zooi mee op de motor staat me best tegen omdat ik nog niet zo lang rij. Ik bedoel geen grote familietenten met keuken, koelkast en badkamer erin, maar gewoon een tentje zodat je die thuis kunt laten.

Veel succes en hou ons op de hoogte! *D
Een algemeen keukenhok zoals je in Scandinavië vind bijvoorbeeld.
En simpele (en goedkope) trekkershutten.
De mogelijkheid om je motor op een verharde ondergrond bij je tent te zetten.
 
een plek die goed bereikbaar is maar dan ook weer niet te veel in een dorpskern of zo ivm klagende buren verder goed kunnen eten en slapen :z en een aangename sfeer een plaats waar je je motor veilig eventueel droog kunt stallen en bergruimte voor je pak meer moet dat niet zijn :]
 
Beste medemotorrijders,

Ik werk aan een plan om een motorrijdertrefpunt te starten aan de oostkant van Nederlands mooiste natuurgebied, de Veluwe. De ingrediënten zijn: eetcafe, bed & breakfast en een kampeergelegenheid. Daaromheen natuurlijk regelmatig iets te beleven!

Ik zoek hiervoor een locatie met horecapand (ongeveer 20 tafels, terras 6 tot 10 tafels, ruimte voor een klein podium). Daarbij ruimte of aanwezigheid van 6-12 kamers voor pension/bed & breakfast, kampeergelegenheid voor zo’n 50 (kleine) tenten en bijpassende parkeergelegenheid. Grondoppervlakte hiervoor nodig is een klein hectare. Mijn wensen ten aanzien van de ligging zijn: landelijk, langs doorgaande routes, nabij de voorzieningen van een dorp of stad (bijvoorbeeld rondom knooppunt Beekbergen).

Mijn vragen aan jullie zijn:
1.      wie weet een geschikte locatie te koop?
2.      wat verwacht jij als motorrijder zeker wel en zeker niet van zo’n trefpunt? Uiteindelijk ga ik jullie straks uitnodigen om als gast te komen genieten!
3.      ken je iemand die in zo’n onderneming zou willen investeren (mogelijk heb ik een investeerder nodig)?

Zouden jullie graag concrete reacties, bij voorkeur onder vermelding van contactpersoon willen doen?

Bij voorbaat dank voor je reactie. Jullie horen van mij!
Peter 8-)

Hoi Peter,

Heel vaag...heb ik horen zeggen dat KMPT (geloof dat dat zo heet) is een restaurant wat oorspronkelijk bij het leger hoort (kazerne zit daar vlakbij), geruchten gehoord dat die te koop is of te koop komt te staan. Prachtige locatie boven op de Knobbel bij 't Harde - Nunspeet in de buurt, afslag van A28, rechtsaf, 1e rotonde driekwart nemen en je rijd zo boven op de knobbel. Prachtige, unieke locatie dicht bij uitvalswegen en mooi centraal gelegen. Ideaal als startpunt voor motortochten. :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan