motorrijlessen in winter wel of niet?

ik ben ook bewust nu in de winter aan het lessen, mij bevalt dat best goed, met de achterliggende gedachte dat bij mooi weer iedereen kan rijden, van mijn instructeur krijg ik een schat aan informatie extra mee, tot nu toe is er 1 les gecancelled vanwege ijzel ( terecht!!).
VOOr je echt aan het motorrijden gaat is het naar mijn mening toch wel handig als je weet wat elk weertype inhoud, dat leer je alleen door onder alle weersomstandigheden te rijden, evenals in licht en donker.

Maak gebruik van dit \"gratis \"aangeboden extra les materiaal (de diverse weersomstandigheden ), je kan het niet uit een boekje leren.
 
Ik ben eruit! Als ik maandag 14 januarie slaag voor autorij examen, dan begin ik de zelfde week met een snelcursus denk ik! Ik wil echt geen 2 maanden wachten voordat ik hem eindelijk heb, zonde om die CB400 in de schuur te laten staan zo lang! Heb hem vandaag opgehaald, en nog even een stuk gereden op een landweggetje! ERRUG GAAF!!! :) :) :) :) :)
 
Ja stout hé? maar LEUK WAS HET WEL! :) ;) :]

Jaja, zonder instructeur op een motor rijden is echt wel leuk, heb ik ook wel eens gedaan (op industrieterrein), mooi vol lostrekken (op een motor die het nu niet meer zo goed doet ;( ), al heeft mijn lesmotor wel meer vermogen (zal bij jou wel meevallen).

Nu zijn de lessen trouwens ook wel heel leuk hoor, gaat allemaal wat harder })



Maar nu komt voor jou waanrschijnlijk het moeilijkste; een motor hebben en geen rijbewijs!
of je moet een snelcursus nemen dan heb je er minder last van.
 
Terug
Bovenaan Onderaan