• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Motorscooter dealer

PaulD

Rookie
Lid geworden
14 apr 2007
Waarderingsscore
0
Hallo,

Ik ben van plan om een motor scooter te kopen voor woon-werk verkeer. Weet er iemend een dealer die er een aantal heeft staan. Ik ben op zoek naar een Yamaha x-max. Tot nu toe heb ik er nog geen één kunnen vinden. Bromscooter dealers zeggen dat ze ze niet mogen verkopen en motordealers hebben ze niet in de show room.

Nog nooit. Ik heb altijd een Suzuki VX800 gereden. Ik sta nu elke dag een uur in de file. Leek mij een leuk oplossing

ieder zijn smaak, natuurlijk.
maar mijn buurman heeft zo een scooter, het rijd heel gemakkelijk, en iderdaad om in de stad wat rond te rijn is dit ideaal, alleen wat weing pit!!!!

en duur aan onderhoud en aankoop!!!!

zeker niet prijs - kwaliteit.
en zeker niet vergelijkbaar met uw vx800!!!!!!!!

De zwaardere scooteres zijn inderdaad duur. De lichtere valt erg mee. Voor het doel waar ik hem voor koop hoef ik geen zware scooter. Benzine verbruik is zeker beter dan een normale motor. Wat betreft onderhoudskosten weet ik het niet?

De zwaardere scooteres zijn inderdaad duur. De lichtere valt erg mee. Voor het doel waar ik hem voor koop hoef ik geen zware scooter. Benzine verbruik is zeker beter dan een normale motor. Wat betreft onderhoudskosten weet ik het niet?

das natuurlijk waar, dat het verbruik minder is dat een fatsoenlijke motor!
zo een scooter is ideaal voor in de stad wat rond te touren, tegen lage snelheid,
maar op de autosnelweg vermijd je liever denk!
ik zelf heb er nog maar 1keer met gereden, mijn buurman heeft zo een scooter,
en dat was zo het eeste dat mij opviel.
yowwwwwww!!!!!!!!

Ik heb helaas geen buurman met een scooter dus ik denk dat ik de yamaha delaer vraag eentje over te laten komen en een (vrijblijvend) test ritje te maken. Ik snap waarom je ze bijna niet ziet. Ze zijn nergens te vinden. Vergelijk met een ""gewone" motor moet je niet maken. Je koopt zo'n ding niet om mee door de eifel te scheuren wat ook leuk is natuurlijk.

Dag Paul,

Kijk maar eens op het motorscooterforum,daar staat genoeg op over de diverse soorten scooters en ook prijzen.
Er zijn genoeg motorrijders die naast hun wegmotor een motorscooter erbij hebben voor bv.woon-werk verkeer zoals bijvoorbeeld mijzelf.
Niets gemakkelijker als een motorscooter!

Terug
Bovenaan Onderaan