Motorscooter gestolen Peugeot Vivacity 100 Amsterdam Oost

Oh ja, ze wisten ook te melden dat de scoot betrokken is geweest bij een overval... Met recht een scooter met historie nu :) En wie weet dus in opsporing verzocht aanstaande dinsdag.
 
Wilde net posten dat vivacity's vaak gebruikt worden voor overvallen.. en Amsterdam oost is een broedplaats voor (marokkaanse) overvallers, dus ja.
 
het valt mee :). Vanavond opgehaald en het windscherm + koffer, spiegels en handvatten zijn eraf. De voorkap op het stuur ligt eraf, maar dat was al van de schade die ik had gereden. Ook de kentekenplaat mist. Er is geen boordspanning, maar als ze niet aan de kabels hebben lopen knippen, is het heel goed mogelijk dat het een lege accu is. Het contactslot is nog heel (scheelt veel geld, aangezien het een Chipkey is) en het sleuteltje zit er inderdaad nog bij. De komende weken even onderdelen verzamelen en dan mag hij de verkoop in.
 
Je kunt je in het proces voegen als benadeelde en de schade misschien verhalen. Nouja, een poging doen en de boefjes bekijken.

Wat een amateurtjes trouwens; vluchten met een gehuurde auto. Je zou zeggen dat ze die ook wel zouden hebben gestolen.
 
OMG, hij WAS bij opsporing verzocht afgelopen dinsdag haha

Home

Ik ga proberen het item te grabben, de volgende eigenaar krijgt dit er als extraatje bij :D

Kijk en luister op NPO Start en dan naar minuut 37
Als ik afspeel in flash kan ik hem met mijn Sothink downloader zo oppakken. Wel voor Firefox, ik weet niet of er voor andere browsers ook zo een plug in bestaat.
Wel grappig om hem zo terug te zien. Hoe hebben ze dat met het gechipte contactslot nu gedaan? Hadden ze de sleutel?
 
Haha da's ook suf.

We hebben op de zaak net zo'n Fiat, voor de snelheid hadden ze beter verder gegaan met de scooter :')

Doet de scooter het inmiddels weer of valt het opknappen toch tegen? Zit het framenummer er nog in of is die verwijderd? Anders kan je weer langs de rdw en daar wordt je niet gelukkiger en zeker niet rijker van.

Iemand maakte een goede opmerking. Ze hebben de boef aangehouden dus je zou toch op 1 of andere manier moeten kunnen proberen de schade te verhalen op die persoon.. :?
 
Haha da's ook suf.

We hebben op de zaak net zo'n Fiat, voor de snelheid hadden ze beter verder gegaan met de scooter :')

Doet de scooter het inmiddels weer of valt het opknappen toch tegen? Zit het framenummer er nog in of is die verwijderd? Anders kan je weer langs de rdw en daar wordt je niet gelukkiger en zeker niet rijker van.

Iemand maakte een goede opmerking. Ze hebben de boef aangehouden dus je zou toch op 1 of andere manier moeten kunnen proberen de schade te verhalen op die persoon.. :?
Het framenummer, hmmm daar heb je een punt nog niet gecheckt eigenlijk. hij loopt gewoon en behalve het windscherm en de koffer + helm en schijfremslot hebben ze de scoot weer 'netjes' terug bezorgd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan