Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Motorsloperij Eindhoven Deel XLVIII Sloperij op volle toeren



Hij kan het altijd proberen natuurlijk en om bewijzen vragen maar ik geef hem weinig kans
 
Volgende keer gewoon de agent aftikken
 
Tegenwoordig? Dat is al jaaaaaaren zo. Ik ben nog eens op een rustige dag aan de kant gezet omdat ik 30 te hard zou hebben gereden ( ) maar ze vonden het niet zo gevaarlijk wat ik daar deed maar hè bekeuren moeten ze je dan toch. Was 345 euro destijds en aangevochten en gewonnen. Bleek dat die keurige meneren niet in het bezit waren van de juiste certificaten om de apparatuur te bedienen en de rechter ging daarin mee. OvJ was een eikel die het gooide op "maar ze hebben toch al zo lang ervaring blablabla" .

Paar weken na mijn staandehouding hadden de prekende agenten met mad rijskills hun eigen auto helemaal TO-TAL LOSS gereden.

Maar als ik op FF ben is het nu vaak een of 2 rondjes doen om de bandjes op te warmen en dan door naar rustigere omgevingen. Heb gewoon geen zin meer in dat gezeik voor die 2 (of nja 1 fatsoenlijke) bochten daar.
 
Hoi Allemaal!!

"terug" van weggeweest en ik lees nog steeds trouw mee
Tegenwoordig wel meer aan het rijden maar kom niet zo heel vaak meer op FF ...dus volgende keer als er iemand is dan zal ik wel stoppen en zwaaien