Motorsportlifestyle

:? lekker *** dan om zo te vallen :(
ALS je weet dat je lekkage hebt dan ga je toch meteen van de baan af en rij je niet door |(

Ik zit ff te kijken wanneer we weer gaan. wil eigenlijk elk weekend wel :9~

me maat zijn fiets werd afgekeurd. teveel speling in de lagers van het achter wiel. Terwijl hij de motor net had opgehaald bij de dealer om vloeistoffen te vervangen. helaas niet verder gekeken.

Ik vond die keuring peunuts trouwens. Remblokken werden met spiegel gecheckt. Bandjes op profiel, demper op uiterlijk en gashandel of hij bleef hangen. Verder werd de voorrem ingeknepen en de motor naar voren getrokken. Enig puntje was dat ik een ventiel dopje miste :+
 
Ja klopt weet niet wie dat is geweest met de lekkende olie, maar had hem graag even willen bedanken :X

Het gebeurde bij het aanremmen voor Audi-S zag de gele vlag en ben toen van het gas gegaan en rustig mijn rem aangelegd. En opeens gleed mijn voorwiel weg.
Dat spoor lag er woensdag 13 juni ook al in de regen.
Dus of het komt vaker voor, of er was nog wat oude meuk. :X

Maar met regen weet je het zowiezo niet, de grip is lager dan op de openbare weg. O-)
 
:? lekker *** dan om zo te vallen :(
ALS je weet dat je lekkage hebt dan ga je toch meteen van de baan af en rij je niet door |(

Ik zit ff te kijken wanneer we weer gaan. wil eigenlijk elk weekend wel :9~

me maat zijn fiets werdt afgekeurd. teveel speling in de lagers van het achter wiel. Terwijl hij de motor net had opgehaald bij de dealer om vloeistoffen te vervangen. helaas niet verder gekeken.
Ik wil volgende maand weer, maar eerst even mijn motor oplappen :X

Wel stom dat die gene weer is gaan rijden, ook niet goed gezien van de baanposten vind ik!!!!!
 
Ik vond die keuring peunuts trouwens. Remblokken werden met spiegel gecheckt. Bandjes op profiel, demper op uiterlijk en gashandel of hij bleef hangen. Verder werd de voorrem ingeknepen en de motor naar voren getrokken. Enig puntje was dat ik een ventiel dopje miste :+
Ik miste ook een ventiel dopje _O- van mijn supercorsa's, alsof ik daarmee ga rijden :+ hahaha

Verder was dit inderdaad een hele snelle keuring ben ik met je eens :Y
 
Dat spoor lag er woensdag 13 juni ook al in de regen.
Dus of het komt vaker voor, of er was nog wat oude meuk. :X

Maar met regen weet je het zowiezo niet, de grip is lager dan op de openbare weg. O-)
Dit was een nieuw spoor, heb ook de motor gezien waar het uit kwam, lag goed in de kreukels...
Olie lag ook over de hele paddock :x
 
Ik miste ook een ventiel dopje _O- van mijn supercorsa's, alsof ik daarmee ga rijden :+ hahaha

Verder was dit inderdaad een hele snelle keuring ben ik met je eens :Y
Sommige organisaties hebben wel praatjes, maar keuren helemaal niet. :o
 
Sommige organisaties hebben wel praatjes, maar keuren helemaal niet. :o
Ik ken voor alsnog alleen MSL, maar zal het wel merken als ik andere organisaties ga proberen ;)

Vind het ook een keuring van niks, want de mensen die keuren hebben helemaal geen verstand van alle techniek op de motor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan