• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Motorstalling Delft

kerstman85

MF'er
Lid geworden
6 okt 2006
Waarderingsscore
0
Ik sta bij de VEstia ingescreven voor de wachtlijst van een garagabox. Nu moet ik morge laten weten of ik um neem of niet. Kosten zijn 80 euro per maand.
Garage staat aan de Vosmaerstraat oftewel in de buurt van Foreestweg (Delft) . Iemand interesse om met me te delen? want 80 euro vind ik wel erg veel... Anders gaat het feest niet door.
btw, geen elektriciteit aanwezig.

Kheb zelf niet gezien hoe groot t is, maar past makelijk een auto in zeiden ze, dus denk zelfs dat er wel 3 motoren in kunne...

mail: [email protected]

is voor iedereen persoonlijk natuurlijk, maar ik zou wel 80 euri over hebben voor een goede nachtrust....

Ik sta bij de VEstia ingescreven voor de wachtlijst van een garagabox. Nu moet ik morge laten weten of ik um neem of niet. Kosten zijn 80 euro per maand.
Garage staat aan de Vosmaerstraat oftewel in de buurt van Foreestweg (Delft) . Iemand interesse om met me te delen? want 80 euro vind ik wel erg veel... Anders gaat het feest niet door.
btw, geen elektriciteit aanwezig.

Kheb zelf niet gezien hoe groot t is, maar past makelijk een auto in zeiden ze, dus denk zelfs dat er wel 3 motoren in kunne...

mail: [email protected]

Ik kan niet zo snel beslissen of ik dat kan betalen. Ben namelijk sinds week maar aan het kijken naar verzekering, want 40*12= 480 en daar kan je ook aardig wat voor verzekeren. Wat al stukker beter is trouwens dan ergens anders huren hoor.
Ik twijfel echter wel erg. Post even of je iemand vind, dan kan ik me misschien later aanmelden om derde te worden!

succes

hmmm...kheb niemand kunnen vinden... als je wilt moet je vestia bellen.
Kheb nu ook geen 80 euro per maand voor over als ik nu ff zonder werk zit dus...
Als iemand wat anders wilt aanbieden kan da natuulijk ook :Y

Terug
Bovenaan Onderaan