Motorstudenten Groningen deel 28

Tomtom ok? nice zou ik die x van je kunnen krijgen? dan schroef ik m'n pa z'n tom tom rider xje op mijn motor!
 
Hi iedereen,

Ik zoek (met enige spoed) een goede garage en betaalbare voor mijn Diversion in of vlak bij Groningen stad voor een beurt.

Heeft iemand tips voor mij?
 
Hi iedereen,

Ik zoek (met enige spoed) een goede garage en betaalbare voor mijn Diversion in of vlak bij Groningen stad voor een beurt.

Heeft iemand tips voor mij?

OtoMoto in Ten Boer.

Prima prijzen, en ook s' avonds open. Ideaal!
 
Ik kwam alleen Klaas-Anne tegen die met een klant stond de praten.
Boven was niemand... Dus waar jij dan was... :/

Was je nog doorgelopen naar de balie? Ik ben de hele dag bezig geweest om die kasten daarachter schoon te maken.
Ik ben pas om 4 uur weggegaan..
 
Was je nog doorgelopen naar de balie? Ik ben de hele dag bezig geweest om die kasten daarachter schoon te maken.
Ik ben pas om 4 uur weggegaan..

Neen, ben niet doorgelopen. Hmm je moest uit de kast komen zeg maar ;)
Na ja volgende keer beter :+
 
Is het een idee om de geplande route van vorig jaar nog eens te rijden binnekort? lijkt me super vet!
Even een polletje qua data oid aanmaken?

Ennn is er iemand die weet welke route er gereden wordt naar de MFMM vanuit Groningen -> Emmen?
 
Is het een idee om de geplande route van vorig jaar nog eens te rijden binnekort? lijkt me super vet!
Even een polletje qua data oid aanmaken?

Ennn is er iemand die weet welke route er gereden wordt naar de MFMM vanuit Groningen -> Emmen?
Er wordt niet vanaf Groningen naar Emmen gereden, zo'n omweg wordt er niet gemaakt :P

De rijders uit Emmen sluiten aan bij de groep bij tankstation de Panjerd, bij Hoogeveen :)
Staat overigens ook in het topic waar je je gemeld hebt: MF MegaMeeting vanuit het Noorden
 
Laatst bewerkt:
Het was mooi weer vandaag, maar toch best frisjes in het groningse landschap
8686648670_f2f8732685_b.jpg


Heeft iemand van jullie morgen zin om mee te gaan rijden? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan