Motorstudenten Groningen deel 28

Danku! :D.

De blauwe variant is idd erg zeldzaam, en alleen maar in 2002 geleverd. Staat hem erg goed, en het is weer eens wat anders als rood/zwart/grijs ;). meestal rij ik in de ochtend rond een uur of 7 via de A7 naar Groningen, en dan in de middag weer terug. Wel een groot "spot" gebied. Dus dat kan erg goed.
 
Danku! :D.

De blauwe variant is idd erg zeldzaam, en alleen maar in 2002 geleverd. Staat hem erg goed, en het is weer eens wat anders als rood/zwart/grijs ;). meestal rij ik in de ochtend rond een uur of 7 via de A7 naar Groningen, en dan in de middag weer terug. Wel een groot "spot" gebied. Dus dat kan erg goed.

Is inderdaad weer eens wat anders :P

Was dan sowieso in de middag geweest, 's ochtends ben ik nog niet van huis op dat tijdstip :+
Als ik op de motor ben rij ik ergens tussen 4 en 5 vanaf Julianaplein via Euvelgunne richting N360. Dus de kans dat ik je zie is vrij klein, aangezien jij de andere kant op gaat volgens mij. Maar toch komt ie me bekend voor :P
Soms ga ik ook door de binnenstad (CS -> Sontplein -> Damsterdiep -> Oostersluis -> N360). Maar dat doe ik met dit weer niet, veel te vaak stil staan met die brandende zon!
 
Zo, dat klonk wel erg dyslectisch. Had het berichtje gestuurd via mijn telefoon, maar dat liep niet erg soepeltjes...

Wie heeft er zin om morgenmiddag een rit te maken? Bijvoorbeeld vertrek 14:00 vanaf de Praxis aan de Sontweg?
 
Zo, dat klonk wel erg dyslectisch. Had het berichtje gestuurd via mijn telefoon, maar dat liep niet erg soepeltjes...

Wie heeft er zin om morgenmiddag een rit te maken? Bijvoorbeeld vertrek 14:00 vanaf de Praxis aan de Sontweg?

Dacht al zoiets _O-


Ik ben er deze keer niet bij. M'n motorbroek ligt nog bij de reparatie, kan ik dinsdag weer ophalen.. En ik ga niet een lang stuk met alleen spijkerbroek rijden :)
 
En zijn er nog ritjes gemaakt?

Ik moet straks (12 uur) even naar Zernike, zijn er daar mensen van hier aanwezig vandaag? :o
Daarna door de binnenstad terug naar stage, dan m'n motorbroek ophalen en daarna op naar Heerenveen :+
 
Ik moet voor 12 uur wat inleveren op school :p Weet alleen nog niet of ik wel of niet op de motor heen ga.
Gister onderuitgegaan, nouja onder uitgegaan is een beetje overdreven. Eerder omgevallen haha, het ging zo langzaam.
We reden over een weg waar ze met de weg bezig waren, alleen een tijdje geleden zijn we daar ook overheen gegaan en toen konden we er wel gewoon langs.
Maar nu reden kwamen we bij een brug en in 1 keer lag er een heleboel zand. Mijn vriend reed voor mij en zijn voorwiel gleed weg, dus ik schrok omdat ik dacht dat hij onderuit ging. Toen heb ik mijn voorrem te hard ingeknepen en gleed mijn voorwiel weg, waardoor ik onderuit ging. Hij is wel overeind gebleven. Heb verder niks alleen heel veel spierpijn, haha.
 
Ah ok :P

Spierpijn gaat wel weer weg, gelukkig is het niet erger :o
Motor nog ok?

Welke weg trouwens? Weet ik dat ik daar niet langs moet rijden :')
 
Laatst bewerkt:
Ja motor is nog goed. De vorige eigenaar had er valbeugels opgezet, iedereen zei ziet eruit als een lesmotor. Maar ben nu HEEL erg blij dat ze erop zaten.
De valbeugel is wel aardig beschadigd, alleen verder alleen mn spiegel.
Verder is er niks te zien aan de motor.

Het was in Garrelsweer.
 
Ik heb geen idee hoe die weg heet, maar ze zijn er indd al een tijdje mee bezig.
We waren een tijdje geleden er ook al langsgereden, maar toen was het nog niet zo'n zooitje als nu.
En we reden echt stapvoets, dus het was ook geen harde val.
Alleen omdat ik dus schrok, heb ik veel te hard mijn voorrem ingeknepen.
 
Het is vandaag redelijk slecht weer, maar ondanks dat ben ik toch op de motor! De trein tussen Groningen en Delfzijl rijdt niet en ik heb geen zin om met de bus te gaan. Dan zit ik liever in de regen op de motor :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan