Motortoertocht Vught voor gehandicapten

rob25

MF veteraan
17 jan 2007
4.120
17
vught
ik zag net deze advertentie en dacht miss kunnen we met een
groep mensen van MF ook wel mee rijden zouden mensen dat leuk vinden ?
Lees hieronder verder
>>>>>>

Vughtse motor toertocht zondag 30 juni 2013
vertrek vanaf 12.30 marktveld.



Informatie algemeen:

De deelnemende passagiers zijn afkomstig van de zorginstellingen uit Vught en omstreken, de motorrijders die komen van Den Helder tot diep uit België, er zijn er velen die al meerdere jaren meedoen.
Voor veel motorrijders en passagiers is het een jaarlijks terugkerende ontmoeting waar veel gelachen wordt en soms een traantje wordt weggeveegd.
De beperkingen van de passagiers zijn zeer verschillend van aard, van blind tot doof en van verstandelijk tot lichamelijk beperkt, maar zij hebben een ding gemeen; het zijn allemaal motorliefhebbers.
Er zijn ook mensen met een zwaardere handicap, die het rijden op een motor ook wel eens mee willen maken, ook deze zijn bij onze motortoertocht van harte welkom, speciaal voor hen, hopen wij ieder jaar dat er veel motoren met Zijspan en Trike rijders zich aanmelden.
Info voor zowel Motorrijders als Passagiers:

- De rit start en eindigt op het Marktveld in Vught, net als voorgaande jaren.
- Vanaf ± 10.45 bent u welkom op het Marktveld en de rit start om 12.30 uur.
- Als men zich heeft ingeschreven /opgegeven krijgen zowel motorrijder als duopassagier, 1 à 2 Weken voor de toertocht, alle info thuisgestuurd. Beide krijgen dan o.a. te horen wie met wie op de motor zit.

Aanrij route: op de A2 afslag 24 "Vught" nemen dan bij de stoplichten (vanuit Utrecht) rechts en (vanuit Eindhoven) links afslaan en de pijlen volgen.
De route naar het Marktveld is nl. bepijld, dit: omdat er enkele eenrichting straten afgesloten zijn vanwege de toertocht.
route in Google maps


>>>>>

ANWB Motor | motorrijlessen, motortrainingen, pechhulp, verzekering en meer


http://www.ttvught.nl/index.html
 
Laatst bewerkt:
Interesse is er wel voor mij alleen ik zie niet zo gauw iemand bij mij achterop springen. Is er een mogelijkheid om gewoon mee te rijden??
 
geweldig zoiets :} :}

ben al aan het regelen van voetsteunen en duo-zitje voor me bike om der bij te zijn *O* *O* *O*
 
Geweldig idee om dat hier te posten Rob!! :Y

Ik vraag me echter alleen af of die mensen dat/zo'n ritje achter op een "SS" fiets willen ervaren (ongeächt de snelheden, welke op dat moment gewoon láág zijn én de af te leggen route). Ik heb jaren voor een taxibedrijf gewerkt in de vrije tijd welke ik had tussen studies en reed met grote regelmaat mensen uit zorginstellingen hier in de regio (Haarendael/Voorburg/Coudewater/Groote Beek/IVD) en vraag me dus serieus af of ik die mensen er een plezier mee doe als ik ze achter op een "SS" fiets zet.

Als de feitelijke organisatie 't ziet zitten dan ben ik uiteraard van de partij (graag zelfs) én zet ik m'n duo-steps en zadel weer terug op m'n 2012 R6. Gaat 'm niet worden ivm tijdgebrek.

Ik weet hoe dankbaar die mensen kunnen zijn op het moment dat je ze iets "anders" geeft dan dát wat ze normaal mee maken, ook al zijn er mensen met een autisme bij die iedere verandering als een bedreiging zien.
 
Laatst bewerkt:
Ik weet ook niet of onze motors allemaal wel goed zijn.
Maar denk dat ze dat juist willen ipv een goldwing of bakfietsmotor.
Meerijden zal ook wel gewoon kunnen.
maar joost sjef en wim jullie willen dus wel meerijden ?
 
Ik weet ook niet of onze motors allemaal wel goed zijn.
Maar denk dat ze dat juist willen ipv een goldwing of bakfietsmotor.
Meerijden zal ook wel gewoon kunnen.
maar joost sjef en wim jullie willen dus wel meerijden ?


probeer die dag wel vrij te houden maar ken niks beloven :W
 
Sprak van de week een paar mensen idd.

Maar let op jongens het is NIET vanaf het moleneind wat een
paar mensen dachten maar vanaf marktveld weet je niet waar het
is stuur me even een pm.
Ook als je gewoon mee gaat.
Dan kan ik een aantal doorgeven aan de leiding.
Wordt wel een grote opkomst !!!!
Stuur maar een pm met als onderwerp gehandicapten tocht.
 
Laatst bewerkt:
Was weer lekker ja het weer was ook niet verkeerd
Lars leuk dat je er toch nog bij was en mooie motor trouwens !!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan