MotorTreff in Twente

Bikertreff in twente; Waar moet die komen !!!!!!

  • Van der Valk ; Hengelo

    Stemmen: 11 57,9%
  • Cafe Niels; Almelo

    Stemmen: 6 31,6%
  • Kasteel Twikkel;Delden

    Stemmen: 1 5,3%
  • Holterberg

    Stemmen: 1 5,3%

  • Totaal aantal stemmers
    19

Twin Stroke

Rookie
25 apr 2004
25
0
Almelo
Hallo collega bikers :+

Graag zou ik van jullie willen weten waar in de regio almelo
een leuke motortreff is. :]

En mochten jullie er geen weten dan stel ik voor bij kasteel Twikkel in delden.
 
Kom maar naar het oost topic, met mooi weer rijden ze bijna elke dag vanaf
Van de Valk aan de bornesestraat.
 
:^

Elke avond bij de Texaco in Hengelo, bij Van der Valk, dus aan de kant van Borne.

Tegenwoordig is het om 19:00.
 
Bij de Texaco in Hengelo (OK), Bij van der Valk (da's buiten Hengelo), aan de kant van Borne :? ....

Het is dat ik het betreffende tankstation ken, maar verder.....

:+
 
Het is niet echt in Twente,maar het is wel in de buurt. Misschien ken je het wel. Bij Route 67 in Gescher in Duitsland is het elke zondag best wel druk met motoren,vooral als het mooi weer is. Er komt eigenlyk van alles en het gaat de hele zondag door. Sjoppers,toerders,Supersporters,ouwe brikken echt van alles. Route 67 bevindt zich aan weg 474. Ik vind het de moeite waard.
En ze hebben er echte deutsche bratwursten :9
 
Jeps,
Zal toch eens een Nijmegen rit mee gaan rijden want lijkt me best wel weer eens leuk.
Moet alleen wat klein grut aan mn carbs fatsoeneren.
:} :} ...

Ben wel benieuwd, hoe dat er nu uitziet en klinkt?... wel eens een foto van je motor gezien, maar nog nooit een NOS motor in het wild tegengekomen :)
 
Voor de echte Tukker uut Twentûh is the tex in Hengelooooo the place to be.



VFRiendelijke groetuh
Speedy uut Almeloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Trouwens, toen ik in 1992 begon met motorrijden was het op de holtenberg altijd mega druk met motoren, nu niet meer, parkeerplaats is nu alleen voor minder validen.
Alleen bij Ommen, daar bij de brug is het nog altijd druk met motoren (als het mooi weer is :+ )
 
Vindt het op het fietspad op de brug bij van de Valk wel ideaal. Ik moet alleen nog even een op- en afritje laten asfalteren.
Voordelen: je hebt een mooi overzicht, ziet ze op alle manieren de bocht
naar beneden nemen, de rokers kunnen er lekker een peuk roken én er
is geen koffieautomaat.

Met zo'n automaat erbij duren de pauzes zo lang.
Nadelen: geen

8-)

Cafe Niels lijkt mij ook wel wat; ken het nog niet en zie dat echt als een gebrek in mijn opvoeding. En dan kan de Kawa een beetje warmlopen, woon nl op 5 min. van van der Valk af.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan