Motorvakantie door europa

Dinsdag zijn we naar Lienz gereden in Oostenrijk (uiteraard via schitterende wegen) om van daaruit woensdagochtend met een frisse start de Grossglockner te kunnen oprijden *O* *O* *O*

full
 
Bovenaan de Grossglockner viel me iets tegen te opzichte van de Stelvio, maar de wegen daarna (vooral naar beneden richting Salzburg) waren echt weer schitterend :Y :Y

full


Eerst nog bij het beklimmen wat foto´s 8-) 8-)
 
full


Uiteraard met camera gemonteerd, want daar kun je ook mooie onboard films mee schieten :Y
 
Er lag in ieder geval genoeg sneeuw bij het beklimmen, maar de wegen waren mooi schoon, al zjn sommige wegen wel wat "stoffig" zodat je moet oppassen met hellingshoeken en gas erop uit de bochten

full
 
De donderdag hebben we gebruikt om flink meters te maken richting de eifel, en hebben we ongeveer 700km snelweg gepakt, wat uiteraard op warpspeed gebeurde O-) O-)

Ik heb eigenlijk in totaal minimaal 10 x de 299 zien verschijnen *O* *O* *O*

En dit jaar staat ie zowaar nog op film ook....hier een stilstaand beeldje, maar ik heb em hier toch wel zeker een minuut in 6 aan de stuit 8-) 8-) Dat is zelfs in Duitsland een uitzondering gebleken ;)

full
 
We zijn tot Cochem gereden en van daaruit op vrijdag door de eifel teruggereden naar huis....helaas was de ring gesloten, anders was het plan daar nog even te gaan sturen :Y

full
 
En vrijdagavond was ik weer thuis, na 3260 km, wat op zich nog meeviel...het was in ieder geval qua kms de kortste tour, maar hij was zeeeeeker weer zeer de moeite waard en ik zou zo weer terugrijden :9

Had wel op een gegeven moment veel last van mn polsen, vooral bij erg sportief genomen afdalingen in de bergen, maar daar hadden anderen ook last van, dus is niet specifiek Blade eigen...geen klap is verkeerd gegeven, dus betrouwbaarheid en toermogelijkheden op een supersport zijn weer bewezen... 8-)

full
 
Ik ben benieuwd naar die film! :+
:^

Heb ook helemaal zin in de vakantie, alleen moet ik de route nog plannen, maar na dit topic eens doorgebladerd te hebben moet toch ook zeker frankrijk/italie/zwitserland/oostenrijk/ Z-duitsland bij de route op!!!
Gave foto´s :}
 
woooooooooooooow! Dit is echt mijn fucking droom!! Ik heb me motor rijbewijs nog niet, maar als ik een motor koop. En die koop ik! ga ik dit ook doen! Ben elk jaar wel in de alpen te vinden (bergsport) en dan zie ik die motorrijders altijd al genieten. Wordt tijd dat ik maar eens ga beginnen met lessen.
 
woooooooooooooow! Dit is echt mijn fucking droom!! Ik heb me motor rijbewijs nog niet, maar als ik een motor koop. En die koop ik! ga ik dit ook doen! Ben elk jaar wel in de alpen te vinden (bergsport) en dan zie ik die motorrijders altijd al genieten. Wordt tijd dat ik maar eens ga beginnen met lessen.

Snel doen Lefty, want het is zoals het eruit ziet....GENIETEN :Y :Y :Y
 
Heb je elk jaar een andere motor? :} :9~
Mooie fotos trouwens!! 8-) :]

Nee hoor, doe ongeveer 2 a 2/half jaar met een motor.....

Dan staat er zo'n 25000-30000km op de teller, en mag ie plaatsmaken 8-)

2004 en 2005 was ik op de rode 1000RR
dit jaar op de WinWin 2006 editie :9

Dank voor kompliment over de foto's :} :}
Lijkt overigens alweer tijden geleden dat ik geweest ben B| :+
 
Nou vandaag de rijschool gebeld. Ik begin halverwege augustus met lessen. Alleen een motor zit er daarna nog niet direct in. Moet nog 1 jaartje naar school en daarna aan het werk en sparen voor een beest :Y

Waarom post je dit hier in dit topic?
Omdat dit topic mij over de streep heeft getrokken om me rijbewijs nu te gaan halen!
wooohooo *O*

Kan niet wachten, over 2 jaartjes ongeveer rij ik er ook zo bij *droom, droom
 
Nou vandaag de rijschool gebeld. Ik begin halverwege augustus met lessen. Alleen een motor zit er daarna nog niet direct in. Moet nog 1 jaartje naar school en daarna aan het werk en sparen voor een beest :Y

Waarom post je dit hier in dit topic?
Omdat dit topic mij over de streep heeft getrokken om me rijbewijs nu te gaan halen!
wooohooo *O*

Kan niet wachten, over 2 jaartjes ongeveer rij ik er ook zo bij *droom, droom

Lekker blijven dromen kerel, zo begon het bij mij ook :Y :Y

En succes met lessen !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan