puggy
Die hard MF'er
- 4 jan 2003
- 272
- 0
Voor komend seizoen zijn we van plan om met de motor naar Oostenrijk te gaan.
In de "Vrij-uit Motorvakantie gids" staat een 7 daagse motortour in Oostenrijk door Karinthie en klein stukje Slovenie.
Ik heb afgelopen 2 jaar een aantal keren een motortour geboekt bij Vrij-uit wat ons altijd erg goed is bevallen ( verleden jaar Dolomieten
). Maar we zijn , afgezien van klein stukje snelweg, nog nooit in Oostenrijk (of Slovenie) geweest.
via de zoek functie heb ik wel eea over Oostenrijk gevonden (vooral passen enz) maar niet over Karinthie. Is er misschien iemand van het MF hier geweest of kan hier iets over vertellen ?
In de "Vrij-uit Motorvakantie gids" staat een 7 daagse motortour in Oostenrijk door Karinthie en klein stukje Slovenie.
Ik heb afgelopen 2 jaar een aantal keren een motortour geboekt bij Vrij-uit wat ons altijd erg goed is bevallen ( verleden jaar Dolomieten
). Maar we zijn , afgezien van klein stukje snelweg, nog nooit in Oostenrijk (of Slovenie) geweest.via de zoek functie heb ik wel eea over Oostenrijk gevonden (vooral passen enz) maar niet over Karinthie. Is er misschien iemand van het MF hier geweest of kan hier iets over vertellen ?