• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Motorvakantie Oostenrijk

• Onderwerp starter Onderwerp starter puggy
  • Startdatum Startdatum

puggy

Die hard MF'er
Lid geworden
4 jan 2003
Waarderingsscore
0
Voor komend seizoen zijn we van plan om met de motor naar Oostenrijk te gaan.
In de "Vrij-uit Motorvakantie gids" staat een 7 daagse motortour in Oostenrijk door Karinthie en klein stukje Slovenie.

Ik heb afgelopen 2 jaar een aantal keren een motortour geboekt bij Vrij-uit wat ons altijd erg goed is bevallen ( verleden jaar Dolomieten :] ). Maar we zijn , afgezien van klein stukje snelweg, nog nooit in Oostenrijk (of Slovenie) geweest.

via de zoek functie heb ik wel eea over Oostenrijk gevonden (vooral passen enz) maar niet over Karinthie. Is er misschien iemand van het MF hier geweest of kan hier iets over vertellen ?

Dode link

Zie hier de link naar mijn vakantieverslag (hoop dat Bananeman 'm laat staan). Veel foto's en natuurlijk vooral een beschrijving van hetgene er te rijden en te zien valt.

Dode link

Zie hier de link naar mijn vakantieverslag (hoop dat Bananeman 'm laat staan). Veel foto's en natuurlijk vooral een beschrijving van hetgene er te rijden en te zien valt.

He bedankt, ik ga gelijk kijken :)

Dode link

Zeker
Mooi reisverslag zeg. Vooral erg mooie foto's.

De reis die je beschrijft gaat eigenlijk ook voornamelijk over het Alpen gebied. Daarvan staat in de Vrij-uit gids een 7 daagse 3 alpen tour ( heb ik nog niet gedaan dus kan ook). Het gebied wat ik bedoelde ligt meer in het Oosten (zie plaatje)
full

Mooie foto's he? :9~
(vooral waar ik zelf op sta uiteraard)

Ik vind het leuk dat je daar zo'n kompleet verslag van hebt gemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat soms wel van plan ben , maar dan komt het er toch niet van.

Is het uiteindelijk goed afgelopen met de schade?

Ik vind het leuk dat je daar zo'n kompleet verslag van hebt gemaakt. Ik moet eerlijk zeggen dat ik dat soms wel van plan ben , maar dan komt het er toch niet van.

Is het uiteindelijk goed afgelopen met de schade?
De schade heb ik nog steeds maar betreft enkel kuipwerk. Geen geld voor om te repareren maar ach, ben nog student. Vind het niet meer zo héél erg.

Veel plezier in Karinthië, waar ik ook wel vaak ben geweest maar dat was 'vroeger', en niet met de motor dus.

Karinthie is een bijzonder mooie streek, waar je leuk kunt rijden. Vooral de steden Villach en Klagenfurt zijn zeer de moeite waard :9
Uiteraard staat de streek ook bekend om zijn vele meren 8-)

Dode link

Tuurlijk, topic verwijderen doen we niet tenzij het om 50 spamtopics ineens gaat o.i.d. ;)

Karinthie is een bijzonder mooie streek, waar je leuk kunt rijden. Vooral de steden Villach en Klagenfurt zijn zeer de moeite waard :9
Uiteraard staat de streek ook bekend om zijn vele meren 8-)

ok bedankt.

Terug
Bovenaan Onderaan