Motorverbod Mergellandroute: staande gehouden

Ja maar nogmaals, vind je het nog leuk daar? Is toch veel te druk, rij de voerstreek of het land van Herve in en het is veel rustiger. Zaterdag met de auto in de Ardennen geweest, ook toen zag ik weer veel weggetjes waarvan ik zoiets had van, hier moet ik toch ook eens inrijden met de Husqvarna...
Op de momenten dat ik op die stukken rij zijn er maar weinig anderen. Op een zondag zul je mij er helemaal niet zien.
En meestal als ik met de zoon een stukje ga rijden blijf ik redelijk dicht in de beurt van huis.
 
Op de momenten dat ik op die stukken rij zijn er maar weinig anderen. Op een zondag zul je mij er helemaal niet zien.
En meestal als ik met de zoon een stukje ga rijden blijf ik redelijk dicht in de beurt van huis.
Dat bedoel ik, Herve en voerstreek, geef je iets teveel gas ben je er al doorheen...
 
Dit is een interessant stukje inzicht! Eigenlijk ben je altijd bestemmingsverkeer!

Handhaving was bij deze pilot erg lastig. Een uitleg als: “ik ga kijken op een adres om te zien of dit een leuke vakantiebestemming is voor volgend jaar” en “ik wil op een bankje bij de Gulp gaan zitten” is al een geldige reden om als bestemmingsverkeer door te rijden.
 
En toch blijven die malloten het proberen he. Tegen soms beter weten in.

Denkend dat ze alles zo maar kunnen afsluiten, ipv eerst kijken of dat wel mogelijk is. Of wat de omwonenden er van vinden.
Hier is 10 jaar geleden ook een hele wijk afgesloten omdat er 1 vrouw klaagde over te hard rijden.
Nog nooit zo'n spektakel meegemaakt _O-
 
Volgens mij komt die motorenhaat ongeveer uit dit soort processen voort!

Henk: kijkt naar motoren die voorbijkomen, krijgt een voorzichtige glimlach
Ingrid: "denk er maar niet aan dat jij een motor koopt voor mijn walkin closet, tuinhuisje, keukeneiland klaar is"
Henk: slikt de frustratie weg en zwijgt; voor de zoveelste keer stelt hij een jeugddroom uit tot sint juttemis.
Ingrid: "ze maken wel veel herrie die motoren!"
Henk: "daar zouden ze eens wat aan moeten doen"
 
Ik heb sterk het vermoeden dat er niet geklaagd wordt over de fluisterstille fabrieksuitlaatsystemen,..ik heb een buurman met een Harley,..ik ga hem wat doen,....als hij niet wegrijdt maar dat K@tding minutenlang moet warmdraaien met gasstootjes...hij weet het nog niet,. je moet toch echt rekening houden met elkaar, daar gaat het mis.

Ik hou van motoren, droom er bijna over maar je hebt toch echt rekening met elkaar te houden.
 
Same. Ik erger mij groen en geel aan malloten met een open uitlaat. Godzijdank is er eentje weg bij mij in de buurt. Die gozer reed op zonnige dagen echt de hele dag rondjes op dat ding. Vreselijke takkeherrie. Je hebt er niet alleen de buurt mee maar ook andere motorrijders.
 
Ik heb sterk het vermoeden dat er niet geklaagd wordt over de fluisterstille fabrieksuitlaatsystemen,..ik heb een buurman met een Harley,..ik ga hem wat doen,....als hij niet wegrijdt maar dat K@tding minutenlang moet warmdraaien met gasstootjes...hij weet het nog niet,. je moet toch echt rekening houden met elkaar, daar gaat het mis.

Ik hou van motoren, droom er bijna over maar je hebt toch echt rekening met elkaar te houden.
Toepasbaar op vele vormen van geluid.

Ik heb vele buurmannen met een bladblazer,...ik ga hun wat doen,..... als hun ze niet wegblazen maar dat K@tding minutenlang moet warmdraaien met gasstootjes...hun weten het nog niet,.je moet toch echt rekening houden met elkaar, daar gaat het mis.

Ik hou van bladblazers, droom er bijna over maar je hebt toch echt rekening met elkaar te houden.
-O-
 
kwam laatst een bekende tegen met zijn Harley bij het tankstation. even mee staan te babbelen. Start ie zijn motor, zegt ie: "Moet je horen" en hij drukt op een knopje en de herrie is ineens twee keer zo luid. Hij heeft er dus gewoon een knopje op zitten om meer herrie te kunnen maken. Ik probeerde hem nog te vertellen dat dat knopje van hem één van de redenen is dat er allerlei wegen worden afgesloten voor motoren, maar dat hoorde hij volgens mij niet
 
kwam laatst een bekende tegen met zijn Harley bij het tankstation. even mee staan te babbelen. Start ie zijn motor, zegt ie: "Moet je horen" en hij drukt op een knopje en de herrie is ineens twee keer zo luid. Hij heeft er dus gewoon een knopje op zitten om meer herrie te kunnen maken. Ik probeerde hem nog te vertellen dat dat knopje van hem één van de redenen is dat er allerlei wegen worden afgesloten voor motoren, maar dat hoorde hij volgens mij niet
Ok ga een ghettoblaster met microfoon op mijn KTM zetten dan kan ik dat ook
 
Toepasbaar op vele vormen van geluid.

Ik heb vele buurmannen met een bladblazer,...ik ga hun wat doen,..... als hun ze niet wegblazen maar dat K@tding minutenlang moet warmdraaien met gasstootjes...hun weten het nog niet,.je moet toch echt rekening houden met elkaar, daar gaat het mis.

Ik hou van bladblazers, droom er bijna over maar je hebt toch echt rekening met elkaar te houden.
-O-
Volgens mij hadden we het over overlast of vermeende overlast van motoren aapje,..

Voor jouw fetish:

www.bladblazer.nl
 
Hier, in een aangrenzende tuin, een haan die de hele dag kraait, ja, soms wanneer ik geconcentreerd zit te werken, vervloek ik hem wel eens. Maar al met al...ge-wel-dig!!
 
Volgens mij hadden we het over overlast of vermeende overlast van motoren aapje,..

Voor jouw fetish:

www.,bladblazerforum.nl
ja Juffrouw Ijzervretertje, 🐣 ik weet gelijk hoe serieus ik je moet nemen met je verkleinwoordjes,
Hier in de buurt is het luidruchtige bladblazergeblaas op zondagmorgen harder als de vele motorfietsen die hier elk weekend door de wijk en bossen crossen, maar daar is de garde doof voor want daar behoren ze zelf toe.
 
ja Juffrouw Ijzervretertje, 🐣 ik weet gelijk hoe serieus ik je moet nemen met je verkleinwoordjes,
Hier in de buurt is het luidruchtige bladblazergeblaas op zondagmorgen harder als de vele motorfietsen die hier elk weekend door de wijk en bossen crossen, maar daar is de garde doof voor want daar behoren ze zelf toe.
Offtopic,.. je dacht toch niet oprecht serieus genomen te worden met je baldbazergeneuzel,..ben je echt zo raar?
 
kwam laatst een bekende tegen met zijn Harley bij het tankstation. even mee staan te babbelen. Start ie zijn motor, zegt ie: "Moet je horen" en hij drukt op een knopje en de herrie is ineens twee keer zo luid. Hij heeft er dus gewoon een knopje op zitten om meer herrie te kunnen maken. Ik probeerde hem nog te vertellen dat dat knopje van hem één van de redenen is dat er allerlei wegen worden afgesloten voor motoren, maar dat hoorde hij volgens mij niet
En toen stapte je op je bladblazer en stoof toen weg?_O-
:+
 
Ik heb ook een Harley en die heeft ook open pijpen en ik vind dat dat zo hoort!
Binnenkort eens een ritje richting Zuid-Limburg doen denk ik.
🏍️💨
Please...10 rondjes door Epen, wel blijven rijden want je wilt er nog niet dood gevonden worden!! Wittem is ook een aanrader, liefst tegenover het klooster.
 
Die afsluitingen zijn nergens voor nodig jullie maken elkaar gewoon al af.
Heerlijk wat een niveautje zeg..:r
 
Terug
Bovenaan Onderaan