MQP leren combi zwart/grijs/wit

Boutjes

I'd like to speak to the manager!
8 mei 2006
8.839
29
Wegens voortzetting van toenemende omvang mijn MQP pak, model Spitfire te koop.

Het gaat hier om een in goede staat verkerende combinatie van een MQP jas (maat 52) en bijpassende broek (maat 51) geschikt voor personen tussen 185-195 met een max gewicht van +/- 80 kg. Dit geldt voor de broek. De jas is geschikt tot +/- 90kg.

Voorzien van schuimrubberen rugprotector in de jas en op schouders, ellebogen en knieen, Knox protectie.

Foto's:
pakvoorkant.jpg


pak-achterkant.jpg


De broek is één seizoen oud en de jas anderhalf seizoen. De kneesliders op de broek zijn ook van MQP en zitten op ongeveer 60%.

De broek los: 160 euro
De jas los: 180 euro

In één koop: 260 euro

Nieuw in de winkel 675 euro
 
Laatst bewerkt:
Maar, als je tot volgende week geduld hebt dan ben ik in Noord Holland (Wieringerwerf), kan je m daar komen passen.
 
Kijk, dat is nou eens service !
Wil em dan wel komen passen, tzt maar ff contact opnemen om een afspraak te maken
 
Service alom ;) het is alleen wel zo dat ik het bieden gewoon door laat gaan.

Misschien is het daarom misschien verstandig om alvast te vertellen wat voor bod je zou willen gaan doen op het pak.
 
Bod hangt een beetje af hoe het pak mij past en wat de algehele conditie is (foto's zeggen veel maar niet alles ;)
Wanneer ben je in W'werf?
 
Ik ben s'middags vanaf een uurtje of 3 in wieringerwerf :)

Enne Fabian, je bent natuurlijk ook welkom om te passen ;)
 
Laatst bewerkt:
Z1.jpg


Zo kom je er in het pak uit te zien *O*
 
Oh alleen zaterdag en zondag ;)

Morgen tm vrijdag ben ik gewoon in groningen te vinden dus dan kan je evt s'avonds langskomen
 
Als je een bod doet kunnen we zeker wat afspreken. Mits je bod hoger is dan Fabian zelf wil bieden natuurlijk ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan