Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.

Kom je mee door de keuringHeb al diverse circuitdagen gedaan op Assen (MSL/CRT), maar nu 1e keer op Zandvoort, MSL.
Ik wil nu overstappen op Pirelli Diablo Rosso 2 (voorzijde), maar heb achter nog een _goede_ Michelin PP2CT erop liggen.
Het lijkt mij onnozel dat dit niet door de technische keuring komt, maar.... weet iemand het zeker?
Nikx raars, ik wissel gewoon zelf mijn wielen, dus ik rijd ze gewoon op. Ookal zit daar maar 1000km verschil tussen.Zal geen probleem zijn.. Maar raar dat je voorband eerder aan vervanging is dan achter
Beste is gewoon voor + achter![]()
ThnxKom je mee door de keuring

Nikx raars, ik wissel gewoon zelf mijn wielen, dus ik rijd ze gewoon op. Ookal zit daar maar 1000km verschil tussen
Oke!! Doe je goed!!! Bedoelde goed hoorThnx
![]()
Ik was idd nog een smiley vergetenOke!! Doe je goed!!! Bedoelde goed hoor![]()

, maar zoveel gewissel doen we niet meer aan

Als je 'msl dagen' googeld dan kan je het nog terug vinden. Alleen in de groepen 3 en 4 is nog plek. Heb me net ook ingeschrevenvaag, ik kan geen data meer zien op de MSL website. Zit alles al vol ofzo. Mijn inschrijving staat er nog wel gelukkig

even vraagje heeft er iemand die 29 augustus gaat al info per mail of post ontvangen?
Ze controleren de volgende dingen.Hoe moet ik die keuring op zandvoort zien : zijn ze streng kwa toelating , want ik hoor er verschillende verhalen over.
De ene zegt dat ze tot de mm nauwkeurig kijken met remschijven en profieldiepte enz enz ,en de ander zegt dat ze even snel kijken naar de staat van de motor en dat is het dan.
betekend ook weer laat klaar, zal wel iets de dag er voor nog zijn.
. Iemand een idee waarom het programma zo laat begint? Vind het niet erg ofzo kan ik tenminste langer in mijn nest liggen.