• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

MSL 29 augustus zandvoort

maikel86

Die hard MF'er
Lid geworden
17 jun 2012
Waarderingsscore
0
Meer mensen hier op mf die 29 augustus msl rijden op zandvoort. :]
Word mijn eerste keer cirquit dus voor mij groep 1 :+

Ik ben er ook. Groep 3. gaan ook 4 vrienden van me mee die in groep 2 gaan rijden (2 daarvan 1e keer :P )

Heb al diverse circuitdagen gedaan op Assen (MSL/CRT), maar nu 1e keer op Zandvoort, MSL.

Ik wil nu overstappen op Pirelli Diablo Rosso 2 (voorzijde), maar heb achter nog een _goede_ Michelin PP2CT erop liggen.
Het lijkt mij onnozel dat dit niet door de technische keuring komt, maar.... weet iemand het zeker?

Laatst bewerkt:
Zal geen probleem zijn.. Maar raar dat je voorband eerder aan vervanging is dan achter
Beste is gewoon voor + achter :W

Heb al diverse circuitdagen gedaan op Assen (MSL/CRT), maar nu 1e keer op Zandvoort, MSL.

Ik wil nu overstappen op Pirelli Diablo Rosso 2 (voorzijde), maar heb achter nog een _goede_ Michelin PP2CT erop liggen.
Het lijkt mij onnozel dat dit niet door de technische keuring komt, maar.... weet iemand het zeker?
Kom je mee door de keuring

Hoe moet ik die keuring op zandvoort zien : zijn ze streng kwa toelating , want ik hoor er verschillende verhalen over.
De ene zegt dat ze tot de mm nauwkeurig kijken met remschijven en profieldiepte enz enz ,en de ander zegt dat ze even snel kijken naar de staat van de motor en dat is het dan.

Msl is goed kwa keuring!! Remmen checken ze zkr!! Niet tot op de mm maar moeten gewoon goed zijn!! Dat wil je zelf ook denk ;-) en of alles goed vast zit.. Olie dop,balhoofd, demper, db killer, staat van banden.. De logische dingen zeg maar

Oke!! Doe je goed!!! Bedoelde goed hoor :W
Ik was idd nog een smiley vergeten ;)
Ik gebruik de FZR ook wel voor WW, dus ben ook nog wel eens aan het wisselen geweest met een PR2 :X, maar zoveel gewissel doen we niet meer aan |( :)

vaag, ik kan geen data meer zien op de MSL website. Zit alles al vol ofzo. Mijn inschrijving staat er nog wel gelukkig

vaag, ik kan geen data meer zien op de MSL website. Zit alles al vol ofzo. Mijn inschrijving staat er nog wel gelukkig
Als je 'msl dagen' googeld dan kan je het nog terug vinden. Alleen in de groepen 3 en 4 is nog plek. Heb me net ook ingeschreven *D

net ingeschreven voor de 29e.

groep 1 was vol, dus maar in groep 4 voor het eerst ingeschreven

:+

even vraagje heeft er iemand die 29 augustus gaat al info per mail of post ontvangen?

Hoe moet ik die keuring op zandvoort zien : zijn ze streng kwa toelating , want ik hoor er verschillende verhalen over.
De ene zegt dat ze tot de mm nauwkeurig kijken met remschijven en profieldiepte enz enz ,en de ander zegt dat ze even snel kijken naar de staat van de motor en dat is het dan.
Ze controleren de volgende dingen.

• Remdruk voor en achter;
  • Balhoofdspeling;
  • Slijtage/staat remblokken;
  • Profiel banden; ( en glad boven en zijkant profiel wordt idd niet (snel) goedgekeurd.)
  • Kettingspaning niet te strak staat.
Loop je motor gewoon even helemaal na, het is ook voor je eigen veiligheid.
Als je laat zien dat je zuinig op je motor bent en alles klopt rol je er zo doorheen.

net het programma binnen gekregen, is het weer zo laat beginnen '( betekend ook weer laat klaar, zal wel iets de dag er voor nog zijn.

Ik ben er ook bij, groep 2 *O* .

Heb al meerdere dagen Assen, Zolder, Spa gehad. Nu Zandvoort eens proberen.

Iemand een idee waarom het programma zo laat begint? Vind het niet erg ofzo kan ik tenminste langer in mijn nest liggen.

Iemand een idee waarom het programma zo laat begint? Vind het niet erg ofzo kan ik tenminste langer in mijn nest liggen.

denk de baan nog niet klaar ofzo, zijn wel 2 evenementen de dag er voor eentje tot in de avond .

vind laat beginnen waardeloos, je staat altijd in de file en ben laat tuis, maar ja is niet anders.

Donderdag eens met Pirelli proberen te rijden, eens wat anders dan bridgestone R10's

Terug
Bovenaan Onderaan