MSL koningsdag 27 april

Topdagje maar snijdend :X koud,heb er wel een rode kop aan over gehouden.
 
Iemand toevallig een idee waar de tijden te vinden zijn? Of iemand toevallig een fototje van de tijden gemaakt van de race.
Beetje water onder de brug maar je had je transpondernummer op moeten schrijven, dan had je ze op mylaps terug kunnen zoeken.

Nieuw zeker... |(
 
Filmpje van de A race: klik

5e gestart en opgeklommen naar de 2e plaats t/m 850cc. Helaas een foutje op het eind...
Wel weer een mooie seizoensopener :)
 
Beetje water onder de brug maar je had je transpondernummer op moeten schrijven, dan had je ze op mylaps terug kunnen zoeken.

Nieuw zeker... |(
Heeft zn eigen transponder Camiel, en zelf dan lukt t niet hahah :+

Staat niet op mylaps, wel de gazonmaaierrace
 
Laatst bewerkt:
http://practice.mylaps.com/practice/showTrack.jsp?tid=1

transponder nummer invullen en voila je eigen rondetijden ;)

Ik heb mijne teruggevonden. Ging in groep 3 in sessie 1 als laatste de baan op en sessie 4 1 ronde gereden door een zwarte vlag 96db -O- . Weer wat geleerd haha.
 
Filmpje van de A race: klik

5e gestart en opgeklommen naar de 2e plaats t/m 850cc. Helaas een foutje op het eind...
Wel weer een mooie seizoensopener :)

Nice! Was een leuke race! Jammer voor je dat jeje verremde, we zaten een beetje vast achter die beamer had ik het idee. Valt niet mee zon kanon inhalen met een 600tje.
 
Was gewoon vrijrijden, 2e keer zandvoort voor mij, toch een leuke baan, werd alleen verplicht vanuit groep 3 naar groep 4 te gaan!
 
Terug
Bovenaan Onderaan