Mugello MotoGP 2017

:? Heb ik iets gemist, maar waarom heeft crew helmpjes op in de pits?
Nadat Bautista vorig jaar z'n crew omver kegelde in pit lane werd dat verplicht. Zeker met de flag-to-flag bandenwisselmomenten wil het nog wel eens gevaarlijk druk worden in pit lane. Dus maximaal twee mensen aan de motoren tijdens een wissel, en iedereen een helm op.

 
Laatst bewerkt:
Toch eerst ff afzeiken he, voor je antwoord geeft :r


Nee hoor,tis volgens mij niet te missen die helmpjes die ze dragen.Tijdens de races hiervoor zijn ze ook al gedragen,is ook al elke keer uitgelegd door reporters en als ze tijdens kwalificatie en races de pit in rijden worden ze gedragen,dan zou het kunnen dat het de eerste race is die hij volgt dit seizoen.Weet niet waar ik hiermee iemand mee afzeik,jij maakt dat ervan.
 
Nee hoor,tis volgens mij niet te missen die helmpjes die ze dragen.Tijdens de races hiervoor zijn ze ook al gedragen,is ook al elke keer uitgelegd door reporters en als ze tijdens kwalificatie en races de pit in rijden worden ze gedragen,dan zou het kunnen dat het de eerste race is die hij volgt dit seizoen.Weet niet waar ik hiermee iemand mee afzeik,jij maakt dat ervan.

Je geeft een neerbuigend commentaar, en geen antwoord op de werkelijke vraag ("waarom"). Als je alleen de races ziet, zijn de helmen niet vaak in beeld en gemakkelijk te missen. Er is dit jaar nog geen flag to flag geweest, bijvoorbeeld.

Iemand stelt een redelijke vraag en jouw antwoord klinkt vooral als "heb je zitten slapen?". Misschien bedoelde je dat absoluut niet, maar het kan wel gemakkelijk zo geïnterpreteerd worden...
 
Je geeft een neerbuigend commentaar, en geen antwoord op de werkelijke vraag ("waarom"). Als je alleen de races ziet, zijn de helmen niet vaak in beeld en gemakkelijk te missen. Er is dit jaar nog geen flag to flag geweest, bijvoorbeeld.

Iemand stelt een redelijke vraag en jouw antwoord klinkt vooral als "heb je zitten slapen?". Misschien bedoelde je dat absoluut niet, maar het kan wel gemakkelijk zo geïnterpreteerd worden...

Volgens mij heeft die inderdaad zitten slapen.Races waren toch niet slaapverwekkend.
 
Laatst bewerkt:
Nadat Bautista vorig jaar z'n crew omver kegelde in pit lane werd dat verplicht. Zeker met de flag-to-flag bandenwisselmomenten wil het nog wel eens gevaarlijk druk worden in pit lane. Dus maximaal twee mensen aan de motoren tijdens een wissel, en iedereen een helm op.



dat was inderdaad pijnlijk ..

deed schumacher ook wel eens ... :P
 
Tanx Twonha, voor de uitleg. :t
Heb inderdaad niet alle races gezien.
En dan wordt je neergesabeld als je een vraag op het forum stelt? :o
Dit draadje gaat over de ItalianGP en dan wordt men persoonlijk als je een vraag steld.
Triest dat ook hier op dit forum vooroordelen de boventoon gaat voeren.
Leven en laten leven.
 
Tanx Twonha, voor de uitleg. :t
Heb inderdaad niet alle races gezien.
En dan wordt je neergesabeld als je een vraag op het forum stelt? :o
Dit draadje gaat over de ItalianGP en dan wordt men persoonlijk als je een vraag steld.
Triest dat ook hier op dit forum vooroordelen de boventoon gaat voeren.
Leven en laten leven.

Neem aan dat je niet gemaakt bent van poppenstront als je niet tegen een ietwat sarcastisch antwoord kan en dan steun van een ander nodig hebt.Heb jij nooit tegen iemand gezegd als die wat gemist heeft of die hebt zitten slapen.
 
Dit is toch niet het "lange tenen forum"? Anders krijgen we een pagina met "Ja maar, jij zei..." enz. Graag back on topic, Vinales was ook ff pissig op Rossi, maar weer snel vergeven en vergeten.
 
Dit is toch niet het "lange tenen forum"? Anders krijgen we een pagina met "Ja maar, jij zei..." enz. Graag back on topic, Vinales was ook ff pissig op Rossi, maar weer snel vergeven en vergeten.


vini heeft capsones ...
 
Tanx Twonha, voor de uitleg. :t
Heb inderdaad niet alle races gezien.
En dan wordt je neergesabeld als je een vraag op het forum stelt? :o
Dit draadje gaat over de ItalianGP en dan wordt men persoonlijk als je een vraag steld.
Triest dat ook hier op dit forum vooroordelen de boventoon gaat voeren.
Leven en laten leven.



hier en daar een korreltje zout vamp


tot nu is er nog niet gezeurd voor een livestream .. :') :')
 
Wow Marquez! :X
Op topsnelheid einde rechte stuk eraf en toch uiteindelijk weer blijven zitten. Dat laatste is echt een kunst die hij beheerst als geen ander!
 
En Samantha heeft nu ook een helm op, terwijl de geïnterviewde geen helm op heeft. Raarrr!
 
Was weer een indrukwekkende 69 seconden stilte voor Nicky. Ook mooi dat zijn MotoGP machines er stonden. Ciao Nicky, forever #69.
 
Moto3 weer een heerlijk gekkenhuis. Had wel meer van Fenati verwacht. Antonelli ook weer zeer zwak.
 
Terug
Bovenaan Onderaan