Maximum Velocity
MF veteraan
- Onderwerp starter
-
- #701
Ben geen Foppen fan maar goed om eventjes te passen moet lukken
Verwacht niet dat de F4 gaat passen.
Iets uit het verleden??
De huidige Joppen doet het goed. Vind het daar goed zaken doen voor MV's.
Hier in de regio is er een spreekwoordelijke grap over Joppen.
Laat je niet Foppen door Joppen
Maar ik ga er gewoon weer eens kijken misschien is het nu met die andere Joppen anders en beter
Yep... Heb ik weleens gehoord
Tegenwoordig is het als het om MV's gaat 'Joppen, niet te stoppen'
Heb het even voor je gecorrigeerd.Yep... Heb ik weleens gehoord
Tegenwoordig is het als het om MV's gaat 'Joppen, niet stoppen'
Het enige wat "de nieuwe joppen" is vergeten is om de look even op te frissen.
Ik was er laatst voor een onderdeeltje en het ziet er allemaal precies hetzelfde uit als tien jaar geleden. Klanten uit de "foppen" tijd krijgen zo niet de indruk dat er iets is veranderd.
Een likje verf en wat modernere zithoeken zijn de kosten ook niet.
Als ik door de motorzaak loop en 50 % is opgelapt en overgespoten met de verfroller weet ik genoeg
Het enige wat "de nieuwe joppen" is vergeten is om de look even op te frissen.
Ik was er laatst voor een onderdeeltje en het ziet er allemaal precies hetzelfde uit als tien jaar geleden. Klanten uit de "foppen" tijd krijgen zo niet de indruk dat er iets is veranderd.
Een likje verf en wat modernere zithoeken zijn de kosten ook niet.
Als je het gelikt wilt kun je naar Dipi hehehe
Ga ik ook kijken
Rij jij toevallig een 1078 ?
Zijn die groter als de 750/1000 F4 ?
Als je het gelikt wilt kun je naar Dipi hehehe
Zijn er nog F3 rijders met een aftermarket uitlaat?
De keuze is al niet zo heel groot.. En de dempers die ik wil (QD) zijn knetter duur.
Weer 100 km er bij
Nou nou... Bijna ingereden dus!
Enkele pijpen zijn goed betaalbaar maar dan ook een massa product met passend link pijpje. Drie pijpen is uniek voor MV en daar ga je dan ook flink voor betalen.
Mijn advies, geduld hebben en er 2ehands een op de kop tikken of voor een enkele pijp gaan. Op mvagusta.net is een verkoop topic waar soms 2ehands pijpen opstaan. Zo heb ik ook mijn FM Projects bemachtigd.
Hier alvast een 2ehands enkele pijp voor niets.
EXHAUST ARROW TROPHY MV AGUSTA F3 675 2012 > TITANIUM INOX CAP SILENCER | eBay
Overigens, wat past op een F3 past ook op een Brutale en omgekeerd.
Hallo,
Ik heb sinds kort een Brutale 800 aangeschaft uit het jaar 2013. Nu merk ik als ik rustig tussen de 4-5k toeren rijd dat de motor begint te stotteren/haperen. Heeft iemand hier ook last van gehad, of wat zou het kunnen zijn?
Hallo,
Ik heb sinds kort een Brutale 800 aangeschaft uit het jaar 2013. Nu merk ik als ik rustig tussen de 4-5k toeren rijd dat de motor begint te stotteren/haperen. Heeft iemand hier ook last van gehad, of wat zou het kunnen zijn?
Boven de 6000 toeren houden is het devies. Daaronder loopt ze inderdaad wat nukkig wat kan worden versterkt door de lichte gashendel. Je kunt proberen om de gasreactie op langzaam te zetten.Hallo,
Ik heb sinds kort een Brutale 800 aangeschaft uit het jaar 2013. Nu merk ik als ik rustig tussen de 4-5k toeren rijd dat de motor begint te stotteren/haperen. Heeft iemand hier ook last van gehad, of wat zou het kunnen zijn?