Maximum Velocity
MF veteraan
- Onderwerp starter
-
- #976
Heb inderdaad ook wel naar de Stradale gekeken, maar gezien de kortere achterbrug van de Rivale denk ik dat die wel wat speelser rijdt. Maar je staat inderdaad vaker aan de pomp.
Tja dat is inderdaad ook een heel mooie fiets, maar ik ben op het moment wel errug enthousiast over de Rivale
Naast het normale.
- Laatste software updates gehad
- Versnellingsindicator update gehad
- Mogelijke problemen met de starter (Sprag)
- Radiator, nieuwe type heeft boven in de hoeken een verstevigen de oude niet. Zal op een gegeven moment gaan lekken.
Niet in de regen rijden met zo'n mooi MV.Goedenmorgen,
Onlangs een mooie mv agusta brutale 800 gekoch met een tail tidy van NRC.. nu vroeg ik mij af hoe het zat met opspattend water vanaf de banden, iemand met ervaring ? Ik heb gelukkig nog niet de mogelijkheid gehad om in de regen te rijden
Origineel spatbord nooit gebruikt. Te lelijk om eraan te laten zitten.Het is natuurlijk niet de bedoeling maar kan wel eens voorkomen. Hoe zit het met de standaard spatbord ? (Ja ik weet hoe lelijk die is)
En weet jij toevallig ook of er van die spatborden zijn als de 2016 modellen hebben, dus achter op de achterband?
Hier, your lucky day.Jup goedkoop zijn ze niet, agh het wordt een beetje uitproberen.. Maarrr die orginele gaat er niet op haha
Beste Mv-ers,
Zo gelijkrichter vervanger, dynamo terug geplaatst startmotor terug.
En de Brutale werkt terug....
Maar de laadspannning is nu nog hoger 15,5v bij 2000tr/min,
dan voor (15v bij 2000tr/min) ik de dynamo Gelijkspanner verving...
Heeft iemand raad.
Brutale S 2004, 28000km.
Laadspanning Te Hoog!
Kunnen jullie bij een brutale F4 de laadspanning is meten?
Mvg,
Joebiker.