mv agusta brutale 675

100timo100

MF'er
27 okt 2015
44
1
maassluis
Ik ben aan het kijken voor me eerste a2 rijbewijs motor. en zoals de titel als zegt zou ik graag een mv agusta brutale 675 willen kopen. Alleen ben ik 1,95 lang en vraag me af of iemand met min lengte op de motor past. Er staat er helaas geen 1 in de buurt om eff naar toe te rijden en te kijken.

Ik had ook gelezen op internet verhoging kitjes zijn om een motor wat hoger te maken. iemand hier ervaring mee?

ook hoor ik graag over de algemenen ervaring met een mv agusta brutale 675.

Alvast bedankt.

En ik weet dat ik zeker moet gaan proefrijden maar vroeg het me gewoon af.
 
Super motorfiets! Je kan gaan proefrijden/proefzitten op de Brutale 800 van voor 2016 (niet het nieuwe model). Die zijn 100% hetzelfde qua chassis.
 
Super link. Zo als ik het zie op het plaatje moet er er goed op kunnen zitten. mischien de motor nog wat iets opkrikken als dat kan.
 
Ik heb zelf de Brutale 800 en ben nog een complete cm langer. :P Het past wel maar echt fijn zit het niet. Het ligt er natuurlijk wel aan welke verhouding je hebt qua boven- en onder lengte.

Na een goede 100km rijden begin ik last te krijgen van mijn knieën door de extreme hoek die ze maken. Niet dat dat veel uitmaakt want 50km later krijg je last van je zitvlak. :+

Ik kon met de standaard rem-/schakelset niet uit de voeten in combinatie met de quickshifter. Ik heb er toen voor gekozen om met een omgekeerd schakelpatroon te gaan rijden.

Ik vind het een top fiets maar voor de toertochtjes komt er nog een 2e motor bij. ;)


Overigens om teleurstelling te voorkomen. Ik zou als beginner niet voor een MV kiezen. Ik heb haar nu voor het 3e jaar en heb nu m'n eerste echte probleem. Ik ga dus niet zeggen dat ze onbetrouwbaar zijn want dat zijn ze niet. Het is echter geen Japanner en als je net je eerst motor hebt dan wil je kilometers maken. Ik heb veel mensen gezien met veel te hoge verwachtingen en dus ook heel veel teleurstelling.

Daarnaast wil je zo'n Italiaanse schone niet op het asfalt laten vallen. Dan wordt je niet blij van de rekening en de wachttijd op onderdelen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan