Mychron 3 gold laptimer 400 euro zgan

Stenley

Rookie
30 jan 2011
13
0
't Harde
Wegens gewijzigde plannen heb ik een mychron 3 gold in de aanbieding, zo goed als nieuw.
Dashboard met sensorbox die laterale acceleratie, snelheid, 2x temperatuur, versnelling en toerental 10x per seconde kan loggen.
Data wordt opgeslagen in display en kan met behulp van usb datakabel uitgelezen worden.
Heb zowel national als internationaal veel gewerkt met dit soort systemen en dit systeem is qua prijs/mogelijkheden erg leuk, onder andere voor iemand die wil beginnen met data engineeren op de motor.

Bij het systeem zitten:
-temperatuur sensor voor onder bougie
-toerental kabel
-IR laptime ontvanger
-USB kabel

Leuk systeem voor weinig geld, eventueel inclusief begeleiding om het systeem tijdens track days/wedstrijden goed te gebruiken.

Vraagprijs: 400 euro
full
 
Ja hoor, kan op elke motor.
Toerental is eenvoudig aan te sluiten middels een bijgeleverde klemkabel (op de bougiekabel).
Snelheid kan bijgebouwd worden met een (optionele) snelheidsensor, die bouw je eenvoudig met een beugeltje bijvoorbeeld op de achterbrug.
Versnellingen kan je vervolgens laten berekenen adhv snelheid en toerental (zoals bijna elke gearindicator doet) aangezien ik niet denk dat je zxr400 een aparte versnellingssensor heeft.
 
Stenley mail/pb me ff, jij hebt beide functies uit staan ;-)
 
Laatst bewerkt:
Racebert,

Op de meeste trackdays zijn er meerdere mensen met een AIM, dus er is altijd wel iemand met een beacon aan de pitmuur. Anders kanje altijd zelf een beacon kopen, heb ik er niet bij zitten.
Forza, peter1972, ik zal jullie allebei even een pb sturen.
 
Mychron 3 is zo goed als verkocht.

Eventueel nog sensoren voor mensen met een AIM MXL/mychron:
gyroscoop, acceleratiesensoren, bandentemperatuur etc.
 
Terug
Bovenaan Onderaan