Mysterieus schakelaartje Yamaha Dragstar XVS1100

Laatste bezoek:zondag 28 juni 2015 08:41 (2 dagen, 3 uren en 5 minuten geleden)
 
Denk dat ie het grondig aanpakt, en ja, dan ben je even bezig:

full


(plaatje geleend van internet, breng hem later terug.....)
 
ben ook al even het topic aan het volgen, toch nieuwsgierig.

Ik gok ook zoals ergens eerder vermeld, knopje voor handvatverwarming o.i.d.
 
ik denk zelf ook dat het of handvatverwarming of passeerlichten zijn. Al lijkt mij dat het bij de 2e wel duidelijk zou zijn. Een mogelijke derde optie is dat het gewoon niks meer doet :+
 
Laatst bewerkt:
Gezien de oorverdovende stilte van de ts denk ik dat het toch de selfdestruct knop was....
 
Dat is natuurlijk de schakelaar voor de airshifter, als je die om haalt wordt je claxon knop de knop voor de airshifter waarmee je kan opschakelen zonder koppeling of het schakelpookje maar aan te raken! Draggennnnn

Nahja misschien is die daar ook wel niet voor...
 
Gezien zijn eerdere topics vraagt het alleen om antwoorden en mogelijk heden en laat dan niks meer van zich horen :')


Zoekresultaten
 
Laatst bewerkt:
wat een achterlijke reacties geeft hij in dat topic

Hij is wat ik noem een "Wisser". Mensen die achteraf hun postings gaan lopen wissen, om de 1 of andere vage reden (?) Alleen een reactie mag niet leeg zijn, daarom tikt hij er wat onzin in. Had er ook alleen een "." in kunnen zetten (een punt dus)

Zulke kunnen mega-irritant zijn als je wat terug wilt zoeken, als je zelf ergens tegenaan loopt.
Hij vermeld wel nog even de oplossing, dat is dan weer een pluspunt.
 
Laatst bewerkt:
Hij is wat ik noem een "Wisser". Mensen die achteraf hun postings gaan lopen wissen, om de 1 of andere vage reden (?) Alleen een reactie mag niet leeg zijn, daarom tikt hij er wat onzin in. Had er ook alleen een "." in kunnen zetten (een punt dus)

Zulke kunnen mega-irritant zijn als je wat terug wilt zoeken, als je zelf ergens tegenaan loopt.
Hij vermeld wel nog even de oplossing, dat is dan weer een pluspunt.
Dat laatste is netjes.

De rest is onzinnig.


Je ziet het wel eens bij prutstopics in techniek.

Daarna gaat de motor de verkoop in, en moet opeens alles gewist worden :')
 
Denk niet netjes, maar een verklaring wat het zogenaamd zou zijn, en die motor met tik in het blok gewoon verkocht als goed ....waarom zou je anders de rest van je reacties wissen ?
 
Beste mensen,

Sinds gisteren ben ik de trotse eigenaar van een prachtige Yamaha Dragstar XVS1100.
Geweldige motor en hij rijd fantastisch maar aan de rechterkant op het stuur bij de bediening van de verlichting en de starter zit een klein mysterieus schakelaartje.
Heeft iemand hier misschien een idee waar deze voor zou kunnen zijn?

[afbeelding]
Nou TS, als je niet meer reageert gaat dit topic de archieven in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan