Voor dat ik wat over de motor begin te ouwehoeren, zou ik eerst eens iets over mezelf vertellen.
Ik ben Albert Albring, ben 20 jaar oud en kom uit Dronten.
Ik volg een opleiding voor vliegtuig monteur, in Zwolle.
Ik heb in mei vorig jaar een Yamaha XS650 (heritage special) gekocht. Eigenlijk was deze veel te netjes nog(en te duur) maar goed ik, in al mijn enthousiasme, zo snel mogelijk zo'n mooie machine gekocht. Om daarna maar eens een jaar (behalve het uit elkaar halen en wat kleine dingetjes) lekker niks aan te doen Ow ow ow, ik toch!! Met mijn luie reet!
Het wordt nu dus de hoogste tijd om er wat aan te doen.
Wat ik nu al heb gedaan is:
- Frame gedeeltelijk aangepast.
- Kroonplaat aangepast.
- Originele dempers vervangen door megatonnetjes.
- Lagerbussen in de achterbrug vervangen door een paar bronzen exemplaren.
- Ben nu bezig met de rearsetjes (wat ik stiekem een beetje heb afgekeken van Miob, sst.. niet zeggen )
Dus dat schoot mooi op in zo ongeveer een jaar
Binnenkort komen er een paar conische lagers in het balhoofd en dan kan ik m weer op wielen zetten zodat ik kan kijken hoe ik t frame verder aan ga passen. Ook komen er een paar 7-spaaks velgen op. De velgen die bij een heritage special horen staan (naar mijn idee) niet bepaald onder een cafe racer.
Verder weet ik eerlijk gezegd nog niet precies hoe ik wil dat mijn cafe racer er uit komt te zien. Ik vind de stijl van de wrench monkees echt super gaaf. Maar de stijl van een 'originele' cafe racer ook erg mooi. Daar bedoel ik de tritons en zo mee.
Dit was t wel even zover. Hoop natuurlijk het nodige advies en zo te krijgen zoals dat altijd zo mooi gebeurd hier op t forum.
Weet iemand ook hoe je foto's kan posten of kleiner kan maken? Ik kan nu maar foto's uploaden van 360kb ofzo??
Ik ben Albert Albring, ben 20 jaar oud en kom uit Dronten.
Ik volg een opleiding voor vliegtuig monteur, in Zwolle.
Ik heb in mei vorig jaar een Yamaha XS650 (heritage special) gekocht. Eigenlijk was deze veel te netjes nog(en te duur) maar goed ik, in al mijn enthousiasme, zo snel mogelijk zo'n mooie machine gekocht. Om daarna maar eens een jaar (behalve het uit elkaar halen en wat kleine dingetjes) lekker niks aan te doen Ow ow ow, ik toch!! Met mijn luie reet!
Het wordt nu dus de hoogste tijd om er wat aan te doen.
Wat ik nu al heb gedaan is:
- Frame gedeeltelijk aangepast.
- Kroonplaat aangepast.
- Originele dempers vervangen door megatonnetjes.
- Lagerbussen in de achterbrug vervangen door een paar bronzen exemplaren.
- Ben nu bezig met de rearsetjes (wat ik stiekem een beetje heb afgekeken van Miob, sst.. niet zeggen )
Dus dat schoot mooi op in zo ongeveer een jaar
Binnenkort komen er een paar conische lagers in het balhoofd en dan kan ik m weer op wielen zetten zodat ik kan kijken hoe ik t frame verder aan ga passen. Ook komen er een paar 7-spaaks velgen op. De velgen die bij een heritage special horen staan (naar mijn idee) niet bepaald onder een cafe racer.
Verder weet ik eerlijk gezegd nog niet precies hoe ik wil dat mijn cafe racer er uit komt te zien. Ik vind de stijl van de wrench monkees echt super gaaf. Maar de stijl van een 'originele' cafe racer ook erg mooi. Daar bedoel ik de tritons en zo mee.
Dit was t wel even zover. Hoop natuurlijk het nodige advies en zo te krijgen zoals dat altijd zo mooi gebeurd hier op t forum.
Weet iemand ook hoe je foto's kan posten of kleiner kan maken? Ik kan nu maar foto's uploaden van 360kb ofzo??