Beste mede forum genoten!
Ik ben sinds vorige week dinsdag in het bezit van mijn (licht) motor rijbewijs (dus zit voor de duidelijk heid niet in de nieuwe regeling)
en mag daarom ook maar een 25 kw motor rijden, maar hierover hoorde ik vandaag (van de rijschool) iets anders namelijk het volgende:
Als ik een motor koop en deze na 19 januari 2013 op mijn naam laat zetten hoef ik mij niet aan de 25 kw regeling te houden, maar mag ik 35 kw rijden (meende ik laatst ook al gelezen te hebben), maar mijn vraag aan jullie: is dit juist? zou natuurlijk heel mooi zijn en goed uitkomen, maarja voordat we problemen krijgen toch even een check hierzo.
Alvast bedankt voor het antwoorden!
Evert-Jan
Ik ben sinds vorige week dinsdag in het bezit van mijn (licht) motor rijbewijs (dus zit voor de duidelijk heid niet in de nieuwe regeling)
en mag daarom ook maar een 25 kw motor rijden, maar hierover hoorde ik vandaag (van de rijschool) iets anders namelijk het volgende:Als ik een motor koop en deze na 19 januari 2013 op mijn naam laat zetten hoef ik mij niet aan de 25 kw regeling te houden, maar mag ik 35 kw rijden (meende ik laatst ook al gelezen te hebben), maar mijn vraag aan jullie: is dit juist? zou natuurlijk heel mooi zijn en goed uitkomen, maarja voordat we problemen krijgen toch even een check hierzo.
Alvast bedankt voor het antwoorden!
Evert-Jan
Laatst bewerkt:
. dat laatste kan de nieuwe wetgeving je niet meer afpakken als je dan nog geen 24 bent. gefeliciteerd met je pas !