na anderhalf jaar weer proberen

full
 
hoeveel kilometers heb je gereden, miss c. ?

goed rekenen??
40 - 37 = 3 .. das een paar + 1 *D

Daar heb je minimaal lagere school voor hoeven doen.

Ben zelf net terug van een 300km ritje.

Oke Oke geslaagd :)

Zoveel heb ik er niet gemaakt '( , te lang blijven hangen bij een vriendin,
eigen schuld dus...

See you Mister M.
 
Zal het wel even controleren of het inderdaad zo is, hij begon ook over een
regenpak '( , maar ik hou je op de hoogte ;)

Regenpak, zwemboekie snap jij het nog :)

Komt allemaal goed mensen .... trust me, I know what I'm doing (I hope).

Ojee, ik vrees dat ik gesnapt ga worden tijdens het tochtje door 1 van de camera's. Ik voel het nu al aan me water en daarom heb ik me regenpak dus ook bij.

Hey Fuck het Milieu, rijd jouw 1300 net zo lekker als die van mij? O-) :X
 
Komt allemaal goed mensen .... trust me, I know what I'm doing (I hope).

Ojee, ik vrees dat ik gesnapt ga worden tijdens het tochtje door 1 van de camera's. Ik voel het nu al aan me water en daarom heb ik me regenpak dus ook bij.

Hey Fuck het Milieu, rijd jouw 1300 net zo lekker als die van mij? O-) :X


Krijg je het al benauwd haha ;)
 
Benauwd? ikke? neuh, we moeten toch stoppen met dit ge"leuter" ... is niet echt zinvol meer en voegt niks meer toe aan het topic.

Oftewel, zwaar off-topic en chatten moeten we via msn doen (heb ik me laten vertellen). Eigenlijk ook wel terecht hoor. Als je terug leest wat hier allemaal staat :X .... dat kan je maar beter prive houden. :+
 
Benauwd? ikke? neuh, we moeten toch stoppen met dit ge"leuter" ... is niet echt zinvol meer en voegt niks meer toe aan het topic.

Oftewel, zwaar off-topic en chatten moeten we via msn doen (heb ik me laten vertellen). Eigenlijk ook wel terecht hoor. Als je terug leest wat hier allemaal staat :X .... dat kan je maar beter prive houden. :+

Je hebt gelijk, een beetje leuteren mag toch wel,ze zeggen dat ik niet op m'n mondje gevallen ben
;) en het ene woord haalt het andere uit, maar weet dat msn ook verslavend is ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik mag niet msnuh op me werk.

Ik zit nu naar 2 schermpies te staren... eentje om een tapeje te wissen op de server en eentje met MF. Zometeen maar eens ff wat gaan doen hier.

en waar bent u mee bezig?
Heb je iedereen aan het werk gezet en jezelf vergeten?? :9
 
Ik mag niet msnuh op me werk.

Ik zit nu naar 2 schermpies te staren... eentje om een tapeje te wissen op de server en eentje met MF. Zometeen maar eens ff wat gaan doen hier.

en waar bent u mee bezig?
Heb je iedereen aan het werk gezet en jezelf vergeten?? :9


Haha dat klinkt me bekend, ik heb één scherm en drie openstaan, maar dat is werk

Ik heb mezelf een vrije dag gegeven, moet m'n dagen en uren opmaken dussss..

Werk ze nog verder.....
 
Jij ook al zoveel dagen/uren over?

ik had nog 26 dagen over zei me baas vorige week. Hij kwam naast me staan en vroeg of ik het nog ging redden met mijn planning.

Heb mezelf toen ook maar vrij gepland op elke woensdag van de week voor de rest van dit jaar.

en dat je niet op je mondje gevallen bent, hadden we allemaal al gezien (je foto ;) )
 
Jij ook al zoveel dagen/uren over?

ik had nog 26 dagen over zei me baas vorige week. Hij kwam naast me staan en vroeg of ik het nog ging redden met mijn planning.

Heb mezelf toen ook maar vrij gepland op elke woensdag van de week voor de rest van dit jaar.

en dat je niet op je mondje gevallen bent, hadden we allemaal al gezien (je foto ;) )

Mailen mag je zeker wel ;) begint verdacht veel op chatten te lijken *D
zal je niet langer afleiden :)
 
Yep, mailen mag wel... zolang het maar niet het bedrijfs email adres is.
Gaan we over op mail dan? *D
 
Ja, mooi hekwerk................ heras?

by the weg, die leren broek van je.. volgens mij heb ik precies zo'n zelfde hier liggen.

Precies zo'n zelfde :? klein maatje hoor ;)
maar zit er aan te denken wat anders voor de winter te kopen
 
Terug
Bovenaan Onderaan