• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Na korte affaire toch ingeruild..

fietsertje

MF veteraan
Lid geworden
10 okt 2002
Waarderingsscore
9
Na een korte affaire met de Aprilia Tuono (zie hier)heb ik besloten er een punt achter te zetten. Het voelde gewoon niet goed, er was geen "klik". Bovendien had ik mijn oog op een andere schoonheid laten vallen. Groter, breder maar niet heftiger en met betere voorwaarden. Ik ben overstag:

full

full

Een V-strom DL 1000 uit 2003.

En aangezien ik deze helm al had is het plaatje dan wel ok in mijn ogen:
shoei_x-spirit_vermeulen_tc3.jpg

Laatst bewerkt:
Zonder helm is het ook een prima plaatje hoor :)

Veel plezier ermee

Kan gebeuren, gelukkig dat je er snel erachter kwam.

Veel plezier met de nieuwe twin.

mooie fiets :Y

oja de v strom is ook niet verkeerd

:P

veel plezier ermee en hopelijk houd deze relatie wel stand

Je hebt hem ingeruild :o voor een gele Strom *D
Heel veel plezier, maar dat zal wel lukken *O*

mooi hoor , belangrijkste is dat JIJ je lekker voelt op jouw motor ...

Hoi fietsertje. Gefeliciteerd met je aankoop. In maart 2004 kocht ik bij Marco waar jij toen op de kledingafdeling werkte mijn DL650. Ik heb hem net 2 weken geleden weer bij Marco ingeruild.

Laatst bewerkt door een moderator:
Gave fiets, ik wil "later" ook een v-strom! Echt zulke stoere motoren!

Hey Fietsertje wat een gave motor; heel veel plezier ermee, maar dat gaat vast lukken *O*

Ik ben van menig dat dat de Tuono een betere kleur had, maar volgens Gek is geel vééééél beter :+ (zegt meneer die zelf rondrijdt op een kanarie B| )

had eerder voor de 650Vstrom gekozen
veel wendbaarder en pittiger blok
die 1000 valt veel mensen tegen :P

had eerder voor de 650Vstrom gekozen
veel wendbaarder en pittiger blok
die 1000 valt veel mensen tegen :P
tja ieder zn ding ;) ik heb niet op de 650 gereden, wilde vooral een 1000 omdat dat laag in toeren ook lekker rijdt en dat doettie dan ook.

ik vind m zeker niet tegenvallen, ook niet qua vermogen, het komt er alleen relatief rustig uit. ik ben dr in ieder geval happy mee ;) als ik terug kom uit de eifel in mei kan ik je meer vertellen over wat ik vind van de wendbaarheid maar sturen doet t echt wel fijn

Gefeliciteerd!

"Vstrom" komt ook op mijn lijstje voor van motoren die ooit eens mijn huidige zouden kunnen opvolgen :Y

Je weet toch wel wat al gauw het oordeel wordt over vrouwen met korte affaires.... ;)

Maar eeh, mooie fiets hoor! *O*

tja ieder zn ding ;) ik heb niet op de 650 gereden, wilde vooral een 1000 omdat dat laag in toeren ook lekker rijdt en dat doettie dan ook.

ik vind m zeker niet tegenvallen, ook niet qua vermogen, het komt er alleen relatief rustig uit. ik ben dr in ieder geval happy mee ;) als ik terug kom uit de eifel in mei kan ik je meer vertellen over wat ik vind van de wendbaarheid maar sturen doet t echt wel fijn
Gewoon niet op een 650 gaan rijden dan zul je geen spijt krijgen van de 1000. Krijg je volgens mij sowieso niet hoor. De 650 is inderdaad wat soepeler en gemakkelijker te hanteren, maar mist die 2de pijp toch wel. Enige nadeeltje van de 1000 is dat hij wat dorstig kan zijn, zeker in vergelijk met de 650 en een pittige rijstijl. 1000 rijders zitten vaak op 1:13 á 14 en de de 650 rijders tegen de 1:20. Vorige vakantie de hele 2 weken alle tankbeurten boven de 1:24 in de bergen. Maar ach, wat kan het bommen als ie maar lekker rijdt en dan gebruikt ie maar wat meer.

v-strom is de bom, sv blok eronder :)

veel plezier ermee!

*O* Gefeli, meis *O* Heel veel mooie kms maar weer ;)

Gefeliciteerd met je alleskunner!!
( OK ben GS misschien een beetje partijdig), maar motoren zoals de V-strom waar je redelijk recht op zit vind ik gewoon wat hebben en veel karakter uitstralen. Have fun with it!!

Terug
Bovenaan Onderaan