Na lang kijken.

Rickz

MF veteraan
5 okt 2011
2.073
1
Oldenzaal
Toch maar een account aangemaakt!

Ik ben dus Rick, woonachtig in Oldenzaal en ben 22 jaar jong.
Loop al een tijdje rond te neuzen op dit forum, en wil al te lang mijn A op het pasje hebben staan. Nu ben ik er eindelijk uit voor mijzelf dat ik er toch aan wil beginnen, ben er alleen nog niet helemaal over uit of het nu nog wordt, of begin zomer komend jaar gezien het weer.

Ook ben ik aan het rond kijken naar een mooie fiets, voorkeur gaat uit naar een gsx-r 750 (heb al een mooie K4 gezien) of een leuke r1!
 
Toch maar een account aangemaakt!

Ik ben dus Rick, woonachtig in Oldenzaal en ben 22 jaar jong.
Loop al een tijdje rond te neuzen op dit forum, en wil al te lang mijn A op het pasje hebben staan. Nu ben ik er eindelijk uit voor mijzelf dat ik er toch aan wil beginnen, ben er alleen nog niet helemaal over uit of het nu nog wordt, of begin zomer komend jaar gezien het weer.

Ook ben ik aan het rond kijken naar een mooie fiets, voorkeur gaat uit naar een gsx-r 750 (heb al een mooie K4 gezien) of een leuke r1!
Dan zijn we er toch uit...... :]!?!?
 
Wat mij betreft wel zou ik zeggen! Het is alleen dat ik het papiertje nog niet heb, en dus ook geen fatsoenlijke testrit kan maken. Maar mijn paps zei dat je wel een liefhebber bent, en zuinig bent op het beestje! Ik zal mijn PB zo even aanzetten ;)
 
Welkom Rick. Check ook even t mf-oost topic voor mensen uit de buurt :)
 
:W Rick
full
Succes
met het behalen van je Atje :]
Als je ook een icoon wilt of resizen, even hier vragen.

full
 
En jawel, deze meneer is nu eindelijk eigenaar van een eigen motor!!

291903_212878422116147_100001819724450_561249_1122797955_n.jpg


307639_208636775873645_100001819724450_547127_1424912095_n.jpg


Ik wou vanaf mijn 15e al een motor, ben blij dat vandaag (officieel gisteren) dan eindelijk de dag is gekomen dat hij voor de deur staat. Nu netjes in winterstalling, zodat ik van de zomer kan beginnen met mijn A, en hij de stalling weer uit kan komen :D Jan K bedankt!!
 
En jawel, deze meneer is nu eindelijk eigenaar van een eigen motor!!

Nu netjes in winterstalling, zodat ik van de zomer kan beginnen met mijn A, en hij de stalling weer uit kan komen :D Jan K bedankt!!
Nu beginnen met lessen is in het voorjaar rijden, Rick.... :] Suk6 met de Gixxer! :W
 
Ik ken nederland langer dan vandaag! Wanneer ik nu begin, begint het morgen te regenen :/ Maar wanneer het weer een beetje weer wordt ga ik wel direct beginnen, beetje regen maakt ook niet uit en leer je alleen maar door rijden :)

Maar omdat het zulk lekker weer was vandaag toch de motor even buiten neergezet en een paar plaatjes en filmpje geschoten :)
 
En jawel, deze meneer is nu eindelijk eigenaar van een eigen motor!!

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik wou vanaf mijn 15e al een motor, ben blij dat vandaag (officieel gisteren) dan eindelijk de dag is gekomen dat hij voor de deur staat. Nu netjes in winterstalling, zodat ik van de zomer kan beginnen met mijn A, en hij de stalling weer uit kan komen :D Jan K bedankt!!
nais
 
Terug
Bovenaan Onderaan