Naar de Nordschleife in augustus

ik ben rbij, volgende week zaterdag en zondag hoop ik ook, blijf waarschijnlijk kamperen dan bij Brunchen *D )

(heb er overigens wel veel borden zien staan dat het niet mag, maar er stonden er afgelopen zondag wel erug veel om half 8 ´s morgens, en die zijn echt niet toen allemaal aan komen rijden :P )

weet jij of dat je daar mag kamperen Paul?

Mzll
 
ik ben rbij, volgende week zaterdag en zondag hoop ik ook, blijf waarschijnlijk kamperen dan bij Brunchen *D )

(heb er overigens wel veel borden zien staan dat het niet mag, maar er stonden er afgelopen zondag wel erug veel om half 8 ´s morgens, en die zijn echt niet toen allemaal aan komen rijden :P )

weet jij of dat je daar mag kamperen Paul?

Mzll

Ik heb geen idee.....
 
Als t goed weer is 3/4 augustus ga ik zeker mee!

Andere data kan ik moeilijk zo ver op voorhand zeggen, weet de precieze datum van mijn vakantie nog niet...

Groeten,
Bert

Ps, t weekend daarvoor ga ik waarschijnlijk ook maar dan met mijn pa, die is dan als t goed is 4 dagen in t bezit van zijn rijbewijs :-) *en nee, hij gaat niet rijden op de ring zelf, don't worry;-)*
 
Laatst bewerkt:
Misschien ga ik wel... Effe afwachten hoe alles loopt...
Maar daar heb je nou niet bepaald veel aan... Ik ben nog ring-maagd en niet van plan om meteen vol te gaan (eerder traag), dus jou zelfs maar een beetje bijhouden is er niet bij. Zelfs naast de ring niet, met m'n 10 maanden en 1 dag motorrijbewijs...
 
Wie heeft er eventueel zin om zaterdag 3 of zondag 4 augustus mee naar de Ring te gaan. Ik weet nog niet 100% zeker dat ik dat weekend kan, maar ik dacht vraag toch maar eens.

:] :] :]

Ik kan zaterdag en zondag. 2 de dagen :} is ook goed maar dan wel overnachten :P en heb bij mooi weer altijd zin *D
 
Nou nou grote muis, niet zo bescheiden! :-)

K heb pas een half jaar mijn rijbewijs en ik ga ook mee hoor :9~

Ben in die tijd wel al vier keer op de ring geweest maar eens moet ook voor jou de eerste keer worden toch? :]

K ben ook niet zo snel als Paul... niet dat ik al met hem gereden heb maar k heb zijn video uit 2000 gezien...

komen jullie trouwens uit de randstad?

Groeten,
Bert
 
Ik ben erbij hoor Paul..je hoeft echt niet te treuren ;( ..maar wel 2 daagjes....het heeeeeellleeeeee weekend dus..

Het hele weekend, het laatste weekend van mijn vakantie, zal mijn vrouwtje blij mee zijn. Hoe moet ik haar dat vertellen?

:? :? :?
 
Het hele weekend, het laatste weekend van mijn vakantie, zal mijn vrouwtje blij mee zijn. Hoe moet ik haar dat vertellen?

:? :? :?
Mag ze niet mee dan :? ....weet ik veel hoe je dat moet vertellen.
Nou oke' dan,gewoon zeggen ik ga.........begrepen :( oke'
 
Het hele weekend, het laatste weekend van mijn vakantie, zal mijn vrouwtje blij mee zijn. Hoe moet ik haar dat vertellen?

:? :? :?

Moeten wij jouw nu gaan vertellen hoe je een vrouw d'r gedachte jouw kant op krijgt??? |( Dat doe ik heel mijn leven al en het lukt nog steeds :}

Vandaag een nieuwe auto gekocht :9~ we waren het niet eens over de kleur :r . Het is nu mijn kleur geworden :} :} :} :} :}
 
Moeten wij jouw nu gaan vertellen hoe je een vrouw d'r gedachte jouw kant op krijgt??? |( Dat doe ik heel mijn leven al en het lukt nog steeds :}

Vandaag een nieuwe auto gekocht :9~ we waren het niet eens over de kleur :r . Het is nu mijn kleur geworden :} :} :} :} :}

Wat voor auto heb je gekocht??
 
Wat voor auto heb je gekocht??

Peugeot 307 SW in deze kleur :9~
full
 
Misschien ga ik wel... Effe afwachten hoe alles loopt...
Maar daar heb je nou niet bepaald veel aan... Ik ben nog ring-maagd en niet van plan om meteen vol te gaan (eerder traag), dus jou zelfs maar een beetje bijhouden is er niet bij. Zelfs naast de ring niet, met m'n 10 maanden en 1 dag motorrijbewijs...

Ik zal je wel voorrijden, btw dat zal iedere wat meer ervaren Ringer doen bij iemand die er nooit gereden heeft.....als je er maar gewoon om vraagt, het is geen schande namelijk om veilig het circuit op te willen gaan :) ik werd mn eerste ronde ook op sleeptouw genomen door iemand die er al 18 jaar reed, en dat was echt het beste wat me kon overkomen :}

En klik onderstaande link es aan, kun je veel don´t-s en do-s opdoen :}
 
Ik kan het weekend ook van 3 en 4 Augstus en zal er ook zeker weten bij zijn.
Helemaal super een heel weekend :} :} :} :}

Redgixx....: wil je al op een Vrijdag weg?
En waar overnacht je dan?
 
Terug
Bovenaan Onderaan