Naar de Nordschleife in augustus

Wanneer gaan we er een losse dag heen..
Heel weekend gaat bij mij niet en de weg erheen weet ik ook nog niet dus moet met iemand mee die de weg weet..
 
k ga 4 augustus zowiezo al met twee anderen en wellicht nog met iemand van t forum hier (j. de maat) van mij mag je meerijden als je van doorrijden houdt tenminste :)

Bert
 
Misschien een apart topic openen voor 3/4 aug. :?

Ik weet nog niet wat ik doe....ca depend.

O ja, de makkelijkste route :

Heerlen -> Achen -> Achen Brand eraf, bij stoplichten rechts und dan nog 120km immer gerade aus.. kan niet missen eigenlijk. :]
 
Hou wel van doorrijden ja anders is het saai..
Maar ik wil dan wel mee 4 augustus.
Waar spreken jullie allemaal af?
Ik woon in Ede vlakbij bij Safe Veenendaal


(ps a.k.a Gekke Peppie)
 
moeten we even kijken, ik kom uit sliedrecht en zal dan normaal gezien rijden via a15/a2 langs eindhoven en dan zo richting maastricht/aken

zie trouwens een rsv mille? hmmm mijn lievelingsmotor :9~
 
Heb geen mille..
Heb een R6 moet plaatje al heeel lang veranderen
Pakken we wel zo veel mogelijk binnendoor wegen anders zijn mijn Supercorsa's gelijk vierkant
 
ff half offtopic een verslagje van mn dagje op de Ring vandaag *D

9 uur weggereden...saaie snelweg naar Aachen, toen stukje B258 en vervolgens op hoop van zegen binnendoor aan het rijden geslagen }) en dat kwam nog helemaal goed ook...super lekkere weggetjes gereden, hoefde niet eens hard te gaan...was gewoon ontzettend lekker! Om 1300 uur bij de Ring, maar die ging pas om 14:30 open want er waren nog fabriekstesten aan de gang....en wat voor testen?? Nou, komt ie: Nieuwe BMW 5 serie (helemaal afgeplakt enzo) nieuwe Porsche Cayenne :9~ (ook afgeplakt) en een Alfa 156 Coupe of iets dergelijks...dat was wel gaaf om daar te zien rondvliegen :} Toen nog zelf ff 4 rondjes gereden, en ik moet zeggen dat het HARD ging, heb zeker 20-30 seconden van mn tijd afgereden...ging echt zo ontzettend lekker 8-) Dus ehhh Paul: BTG 8:30 denk ik ;)

Terugweg was F**K...was moe en gaar en dan nog de hele tijd op die motor zitten, was gewoon te moe om bij een mooi bochtje te gaan verzitten en mn knie uit te steken :+ Bij elkaar vandaag 744,5 km gereden..is ook wel genoeg hoor :z

Op naar de volgende keer!
 
Terugweg was F**K...was moe en gaar en dan nog de hele tijd op die motor zitten, was gewoon te moe om bij een mooi bochtje te gaan verzitten en mn knie uit te steken :+ Bij elkaar vandaag 744,5 km gereden..is ook wel genoeg hoor :z

Op naar de volgende keer!


Wordt het toch tijd om eens wat aan je conditie te gaan doen ;) Wij :] altijd vanuit Delft op 1 dag heen en weer ±850km inclusief een aantal rondjes op de Ring *D *D *D *D *D *D *D
 
we gaan wel een heel weekend he *D tenminste Paul en ik zeker volgens mij...kwee niet wat de rest doet?? Bedoeling is dus om zaterdagochtend heen te rijden, hotelletje te zoeken dan gezellig op de Ring rond te hangen en een beetje te scheuren natuurlijk :P

´s avonds gezellig avondje en de volgens dag nog een beetje Ringen, en dan lekker naar huis tuffen...

Maar een ieder die maar een dagje kan/wil is natuurlijk ook welkom he 8-)
 
we gaan wel een heel weekend he *D tenminste Paul en ik zeker volgens mij...

Fabian, ik heb Paul zondag gesproken.
Ik ben nog steeds druk met het vinden van een 3 kamers. (PaulR1, Redgixx, R1Beest, Ferry, Maximum en Fabian)
Er is namelijk ook DTM op de Ring daarom zo moeilijk.
Ik denk gewoon op de bonnefooi en zien waar er "zimmer frei" staat :} :} :} :} :}
 
Fabian, ik heb Paul zondag gesproken.
Ik ben nog steeds druk met het vinden van een 3 kamers. (PaulR1, Redgixx, R1Beest, Ferry, Maximum en Fabian)
Er is namelijk ook DTM op de Ring daarom zo moeilijk.
Ik denk gewoon op de bonnefooi en zien waar er "zimmer frei" staat :} :} :} :} :}

Ik ben er ook het hele weekend bij.

Fabian is zaterdag z'n onboard video nog even komen brengen. Heb hem ondertussen 4x gezien :} Dat wil ik ook!
 
Heeft er iemand voor mij ook een onboard video die ik ff kan lenen zodat ik alvast de ring een beetje kan leren kennen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan