Naar Tholen vanuit Breda

Siempies

Die hard MF'er
21 apr 2003
908
0
We rijden met een groepje vanuit Breda naar Tholen. Om 10 uur rijden we weg vanaf Van de Valk restaurant Princeville aan de A16 afslag 16 etten-leur. Dus de gene die mee wil rijden: kom op tijd!
 
We rijden met een groepje vanuit Breda naar Tholen. Om 10 uur rijden we weg vanaf Van de Valk restaurant Princeville aan de A16 afslag 16 etten-leur. Dus de gene die mee wil rijden: kom op tijd!
Lijkt me wel leuk, maar met een groepje sportfietsen meerijden heeft voor mij geen zin: ik hou ze eenvoudigweg niet bij op de rechte stukken '(
Verder ken ik nog helemaal geen M-F'ers in real life... Gaat er ook een langzaam groepje?
 
Lijkt me wel leuk, maar met een groepje sportfietsen meerijden heeft voor mij geen zin: ik hou ze eenvoudigweg niet bij op de rechte stukken '(
Verder ken ik nog helemaal geen M-F'ers in real life... Gaat er ook een langzaam groepje?

we rijden gewoon rustig, het is geen wedstrijdje wie het eerst in tholen is dus je kunt met een gerust hart meerijden. En anders kom je vooraan rijden dan passen we het tempo gewoon wat aan.
 
Lijkt me wel leuk, maar met een groepje sportfietsen meerijden heeft voor mij geen zin: ik hou ze eenvoudigweg niet bij op de rechte stukken '(
Verder ken ik nog helemaal geen M-F'ers in real life... Gaat er ook een langzaam groepje?

In principe kun je gewoon mee rijden! wie heeft hier gesproken over racen????? :? in een groepie rijden we altijd redelijk rustig! Met de meeting is er een harley mee gereden en die kon het goed bij houden hoor! ;) dussuh rij gewoon met ons mee! *D
 
Lijkt me wel leuk, maar met een groepje sportfietsen meerijden heeft voor mij geen zin: ik hou ze eenvoudigweg niet bij op de rechte stukken '(
Verder ken ik nog helemaal geen M-F'ers in real life... Gaat er ook een langzaam groepje?


OEPS,,, dat is fout,,,, je kent my maar al te goed mafkees !!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan