Najaarsrit zondag 14 oktober, deze keer beter weer?

@Natascha....ga nu gezellig in dezelfde groep als Angeli rijden...laat je haar fijn achterrijden en kun jij weer gewoon je best doen IN de groep :+ (=goed voor je)
O-) amen.

ik mag tog nooit achter rijdster zijn dus ik ga gewoon in de leukste groep rijden met de leukste mensen *D :+ *D
 
@William
Doet je GPS het nog en kan ik je lastig vallen om eventueel voorop te rijden :P ? . Gezellig dat je weer erbij bent *O* . Sleep je Daantje nog mee :] ?


GPS is nog up and running... hij mag niet snel stukgaan want hij is net nieuw _O-

moet ff kieke of daantje jedy heeft die week of niet. anders gaat ze natuurlijk ook mee :)

ennuh je kan me plaatsen waar je wilt.. voor, achter of tussen alle peepz in :)
 
Zo, nu al weer zo veel aanmeldigen... Zet mij er ook maar vast bij dan, voor ik het vergeet en je hier ook een aanmeld limiet op gooit.

*edit: oja, dat was Remond met de Frieslandrit, ach... :z
 
Laatst bewerkt:
De aanmeldingen zijn weer verwerkt :) .

@MotoFreaky
Limiet op de aanmeldingen, ik kijk het nog even aan, tot nu toe zijn er al 4 voorrijders, daarmee komen we een heel eind :] . Denk niet dat een limiet nodig is hoor ;)
 
Ik ga ook mee :)

voor/achter of tussen rijden maakt me niet uit alleen ik heb een tomtom en heb van een hier bekend persoon gehoord dat ik de slechtste voorrijder ben die er bestaat dus makkelijkst is in het midden :)
 
Holycrap, das al ruim 250km aan snelweg :/
je gaat de ritten steeds verder weg maken :(
ik mag tog nooit achter rijdster zijn dus ik ga gewoon in de leukste groep rijden met de leukste mensen *D :+ *D
Bij ons *O* Bij ons *O*
Ik ga ook mee :)

voor/achter of tussen rijden maakt me niet uit alleen ik heb een tomtom en heb van een hier bekend persoon gehoord dat ik de slechtste voorrijder ben die er bestaat dus makkelijkst is in het midden :)
:?
 
Laatst bewerkt:
:W hellow,

doe mij ook maar een ovb'tje. :]

geen pre-meet a'dam of bij het tankstation voor de afslag almere?

laters............
 
Ben net thuis van een dag werken, vanavond en morgen ook weer weg, verwerking van de aanmeldingen werk ik van het weekend waarschijnlijk weer bij.

@Jari
Goed punt, heb de lijst met pre-meets overgenomen van de vorige keer, toen was Foodstrip juist het startpunt :P . Waarschijnlijk doe ik wel een pre-meet Amsterdam, snelweg naar McDonalds Amersfoort en vanaf daar binnendoor naar het startpunt. Zal het van de week even bijwerken.
 
voor mij ook ff OVB- kan nog niet zo ver vooruit kijken.

wel langs/door mijn ouwe dorpje!!
 
als ik op google maps een tankstation zoek in de omgeving van de gorinchem pre-meet, zie ik op een paar honderd meter een BP :-)

(er staat dat er niet getankt kan worden)
 
Laatst bewerkt:
Aanmeldingen verwerkt, we zitten nu op 50, waarvan 23 OVB'tjes :)

@Rnej
De organisatie van pre-meets ligt niet bij mij, ik voeg het alleen samen in een startpostonderdeel voor andere mensen. Als jij met Gorinchem regelt over hoe en wat met tanken, dan neem ik het wel weer op in de startpost.
 
@rnej. Bp zit idd aan de andere kant vd rotonde. En ja je kan er tanken :) hijs zelfs bemand.... nja, soms bevrouwd :+
Makkelijk te vinden ^^
 
Terug
Bovenaan Onderaan