Najaarsrit zondag 14 oktober, deze keer beter weer?

@Paul: kan je eventueel een linkje plaatsen met de precieze plaats van verzamelen via maps.google? Vind het op de afbeelding niet erg duidelijk, en de doorgestuurde bestanden werken bij mij niet.

Btw: Het is in principe mijn bedoeling morgen te komen, maar de kans bestaat echter dat het voor mij toch niet zal doorgaan. Hangt af van mijn gemoedstoestand. Momenteel nogal ernstige privéproblemen die ervoor zouden kunnen zorgen dat ik allesbahalve relaxt op de motor zit -O-

Moest ik er zijn, dan ben ik ruim op tijd daar. Zien jullie mij niet, hoef je dus ook niet te wachten.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Paul: kan je eventueel een linkje plaatsen met de precieze plaats van verzamelen via maps.google? Vind het op de afbeelding niet erg duidelijk, en de doorgestuurde bestanden werken bij mij niet.

Btw: Het is in principe mijn bedoeling morgen te komen, maar de kans bestaat echter dat het voor mij toch niet zal doorgaan. Hangt af van mijn gemoedstoestand. Momenteel nogal ernstige privéproblemen die ervoor zouden kunnen zorgen dat ik allesbahalve relaxt op de motor zit -O-

Moest ik er zijn, dan ben ik ruim op tijd daar. Zien jullie mij niet, hoef je dus ook niet te wachten.

Hoi Patrick,

Sterkte met de privé sores.Hou je haaks.

Mocht je wel kunnen komen :

Zoek in GoogleMaps op "TANGO in de buurt van Terschuur". De Mac daar staat namelijk niet in Maps...vreemd genoeg , maar via bovenstaande benzinestation vindt je het makkelijk.
Straatadres = Zelderseweg 63, Terschuur.
http://g.co/maps/cfvh

GPS coordinaten :
N52 10.102
E5 33.872
 
Laatst bewerkt:
Hoi Patrick,

Sterkte met de privé sores.Hou je haaks.

Mocht je wel kunnen komen :

Zoek in GoogleMaps op "TANGO in de buurt van Terschuur". De Mac daar staat namelijk niet in Maps...vreemd genoeg , maar via bovenstaande benzinestation vindt je het makkelijk.
Straatadres = Zelderseweg 63, Terschuur.
http://g.co/maps/cfvh

GPS coordinaten :
N52 10.102
E5 33.872
Dank je Erik!

Dan had ik de plaats dus toch juist gegokt ;)

En ik zie morgen wel hoe ik mij voel.
 
@Paul: kan je eventueel een linkje plaatsen met de precieze plaats van verzamelen via maps.google? Vind het op de afbeelding niet erg duidelijk, en de doorgestuurde bestanden werken bij mij niet.

Btw: Het is in principe mijn bedoeling morgen te komen, maar de kans bestaat echter dat het voor mij toch niet zal doorgaan. Hangt af van mijn gemoedstoestand. Momenteel nogal ernstige privéproblemen die ervoor zouden kunnen zorgen dat ik allesbahalve relaxt op de motor zit -O-

Moest ik er zijn, dan ben ik ruim op tijd daar. Zien jullie mij niet, hoef je dus ook niet te wachten.
patrick , stertke met priveproblemen. je moet wel relex op de motor zitten, het is niet een klein ritje voor jou . sterkte met alles en miss tot morge
 
Dank je Erik!

Dan had ik de plaats dus toch juist gegokt ;)

En ik zie morgen wel hoe ik mij voel.


Die Zelderseweg is een terrein met o.a. dat tankstation, een restaurant GoudReinet en de MacD dus.
Vanaf de A1 (waar jij waarschijnlijk vandaan komt ?) is het afslag 15.

Hoop voor jou dat je er morgen bent, want dat betekent dan je je in elk geval goed genoeg voelt !
En even-de-boel-de boel-laten (in dit geval letterlijk uitwaaien) kan ook fijn zijn.

Sterkte in elk geval.
 
Hallo,

Ik ben Dozo en ik wil me graag o.v.b. aanmelden voor de rit. *D

Lijkt me leuk maar ben afhankelijk van wat onzekere factoren vandaar o.v.b.

p.s: is er ergens een pre-meet voor mensen die uit het Oosten komen?
 
Greenhopper rijd ook mee OVB.
Nog meer mensen uit Nijmegen of omgeving die eventueel meerijden??
 
Laatst bewerkt:
Ik ben samm3 en wil me graag aanmelden voor de rit.
Ik voel me braaf. :)

Looking forward to riding with y'all!
 
hamburger zo vroeg al?? doe mij op dit tijdstip maar een overheerlijke uitsmijter ham kaas hamburger is meer voor na 15:00 :P

Voor mij ook geen hamburgers zo vroeg. :N als lunch kan wel maar als ontbijt pak ik zo gewoon lekker een broodje :9 oeps. Bijna lunch alweer O-)
 
Ook weer thuis :W
Was een leuke rit Paul! Nog een beetje de route verbouwen ivm wegwerkzaamheden maar dat moet voor jou geen probleem zijn.

Met DKP nog even via de touristische route terug naar Brabant gereden :]
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan