Najaarsrit zondag 14 oktober, deze keer beter weer?

Ondanks dat het vandaag voor mij een thuiswedstrijd is geweest op weggetjes waar ik vaker rondtuf, heb ik er toch plezier in gehad en was het gezellig. We hebben het (bijna) droog gehouden en we hebben niemand uit het struweel hoeven plukken. Het follow-up-systeem werkte perfect. Bij deze nog dank voor de organisatoren.

Thuisgekomen was ik redelijk afgekoeld en daarom de kachel op 10 gezet.

De brommer gaat nu flux de winterstalling in. Het wordt mij te koud. Nog even wat onderhoud en wat poetswerk, dan is die er in maart weer helemaal klaar voor.
 
Inmiddels ook weer thuis na een lange TREINREIS :P

Ik was degene die vlakbij het plaatsje Dieren stil viel ( bij het stoplicht in groep 1 ), accu was compleet leeg. Jeroen nog bedankt voor het aanduwen maar het mocht helaas niet baten.

Na 1,5 uur wachten kon de motor afgesleept worden, reparatie was helaas niet mogelijk. De motor was nog wel te starten met hulp maar de toerenteller schoot alle kanten op ( behalve de juiste ). Waarschijnlijk een kapotte dynamo of spanningsregelaar. Vervolgens door de sleepdienst in Dieren afgezet bij het treinstation en zojuist pas thuis ( in Haarlem ).

Ook is het helaas nog niet duidelijk of ik hiervoor verzekerd ben ( op mijn polis staat van wel maar de hulpdienst zegt van niet, of te wel morgen discussiëren met de verzekeraar ). Kan in het uiterste geval nog een dure grap worden B|

[afbeelding]


graag aangeduwd hoor, helaas kon ik niets meer voor je betekenen...
wat betreft de verzekering; succes met achterna gaan (en regelen voor in de toekomst!)


ik heb ook genoten!
voorrijders Paul en Marcel dank! *O*
Peter jij ook bedankt voor het achterrijden van de andere groep!

DKP, KM vreter pur sang _O-

wokken was ook heel gezellig en ik was blij om te zien dat de eitjes goed ontvangen werden O-)
_O- tot de volgende editie!
 
:W zo te lezen , is iedereen weer veilig thuis gekomen.

iedereen bedankt voor de leuke rit en de gezelligheid. :)

de organisatie, vrijwilligers, voor/achterrijders jullie helemaal bedankt voor
de tijd, energie en inzet die jullie in deze rit hebben gestoken, zodat het voor anderen mogelijk werd gemaakt om ervan te genieten. :}

[foto's heb ik naar paul gemaild en vriendelijk gevraagd of hij ze in het ['n] album wil zetten.] :)


may be till nxt time
 
@Jari
Naar welk adres heb je ze gestuurd?

Als ze binnen zijn, dan zal ik ze wel in een Google album zetten en openbaar maken :)
 
Allemaal ( tussenrijders, voor en achterrijders ) thanks voor de enorm leuke dag!!! *O*
Blij dat iedereen dit keer wel op de brommer is blijven zitten *O* *O*
Hoop ook dat iedereen goed en droog thuis is gekomen!!!!
@ Foto en maiskolf schiet filmje: hahahaha, super leuk terug te zien!! :Y :Y
@ Paul: weer goed gedaan jochie :} :} :}
Tot de volgende rit!! :W :]
 
Ook weer thuis :W

Iedereen bedankt voor deze leuke dag!!

Paul ook bedankt voor organiseren!
Voor/achterrijders ook bedankt voor het begeleiden van ons!
 
IK VIND 'T FANTASTISCH



:+


@iedereen
bedankt voor een gezellige dag, met veel mooie kilometers
we hadden prima weer, prima mensen, prima rit.

dikke poenani!

@'crew'
bedankt voor het opzetten en uitvoeren van de rit
follow-up werkte ook weer prima, voor- en achterrijden ging ook weer lekker

@bas
balen man, van je triple
ik zou niet te gemakkelijk zijn tegenover je verzekering :(
als ze je wel in het buitenland willen helpen, maar niet met een technisch mankement in nederland
shame on them (psst, knmv heeft ook goede verzekeringen, en ongeveer even duurgoedkoop als bikerpolis, dreigen met overstappen wil nog wel eens helpen O-) tegenwoordig zijn alle contracten per maand op te zeggen... dus :9)

@wokkers
gezellig, en het had van mij nog wel 26€ duurder mogen zijn :+
als je snapt wat ik bedoel... filmpje volgt nog wel '' :j ''
 
IK VIND 'T FANTASTISCH



:+


@iedereen
bedankt voor een gezellige dag, met veel mooie kilometers
we hadden prima weer, prima mensen, prima rit.

dikke poenani!

@'crew'
bedankt voor het opzetten en uitvoeren van de rit
follow-up werkte ook weer prima, voor- en achterrijden ging ook weer lekker

@bas
balen man, van je triple
ik zou niet te gemakkelijk zijn tegenover je verzekering :(
als ze je wel in het buitenland willen helpen, maar niet met een technisch mankement in nederland
shame on them (psst, knmv heeft ook goede verzekeringen, en ongeveer even duurgoedkoop als bikerpolis, dreigen met overstappen wil nog wel eens helpen O-) tegenwoordig zijn alle contracten per maand op te zeggen... dus :9)

@wokkers
gezellig, en het had van mij nog wel 26€ duurder mogen zijn :+
als je snapt wat ik bedoel... filmpje volgt nog wel '' :j ''
_O- _O- _O- _O-
 
Ik ben ook weer thuis! Rillend en wel :X
Bedankt allemaal voor de leuke rit!
Nu ga ik eerst opwarmen! :')

Editje. Niks mis met je pa hoor remond! :+ kind kan de was doen!
Was die 26 extra zeker wel waard geweest :Y

En nu :Z
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgend :W
Was gisteren thuis om 00:20u, en ben dus maar meteen gaan slapen ;)

@Paul: bedankt voor de fijne organisatie! Super blij dat ik erbij was. Ook voor mij was het de eerste keer dat ik kennis maakte met het follow-up systeem, en vind dat best fijn :Y

@de wok-groep: was een erg fijne afsluiter, en zeker die 26€ waard, was erg lekker, maar vooral, was erg gezellig :Y

@Kiki, Vera & Michel, en Mark: bedankt ook voor de fijne rit huiswaarts!
 
@Paul.. Bedankt voor het opzetten van de route !!

@Marcel/Joyce Bedankt voor het voorrijden !

@Wokgroep Het was weer erg gezellig :) En Jeroen... Het blijft.. NEE !!

@Remond Wil je voortaan van de kont van mijn duo afblijven als ze me tijdens het rijden een massage probeert te geven...?



En Peter.. Bedankt voor het ophalen van mijn (demente? ) Papa... O-)
 
Laatst bewerkt:
@Paul.. Bedankt voor het opzetten van de route !!

@Marcel/Joyce Bedankt voor het voorrijden !

@Wokgroep Het was weer erg gezellig :) En Jeroen... Het blijft.. NEE !!

@Remond Wil je voortaan van de kont van mijn duo afblijven als ze me tijdens het rijden een massage probeert te geven...?



En Peter.. Bedankt voor het ophalen van mijn (demente? ) Papa... O-)


_O-

@ Remond, dat snap ik :+
 
heerlijk gereden,
bedankt iedereen, 8 uur sochtends weg en 2100 weer thuis
nog wat regen naar huis toe, maar veilig thuisgekomen.
mooi dat alles zonder ongelukken en schade is afgelopen,
volgend jaar zeker weer...
 
Was weer gezellig mensen!! Fijne route, fijne mensen, fijn weer... niet-fijn grint :+
Voor herhaling vatbaar! *O*

voor mij geldt hetzelfde, ook afgehaakt na de 2e etappe ;)

ik wil graag de mysterieuze R1-rijder wiens naam ik niet weet en Micb bedanken voor het aanduwen... volgend motorseizoen zit er een nieuwe accu in hoor.. beloofd! :j :$

voor de rest een super rit! mooi gebied! :]

OOOH BEN JIJ RENE!!!!!! Hehe, eindelijk een beeld bij je nick _O-
 
@bas
balen man, van je triple
ik zou niet te gemakkelijk zijn tegenover je verzekering :(
als ze je wel in het buitenland willen helpen, maar niet met een technisch mankement in nederland
shame on them (psst, knmv heeft ook goede verzekeringen, en ongeveer even duurgoedkoop als bikerpolis, dreigen met overstappen wil nog wel eens helpen O-) tegenwoordig zijn alle contracten per maand op te zeggen... dus :9)

Gelukkig is vanochtend gebleken dat ik wel verzekerd ben 8-) Morgen wordt de motor vervoert naar de dealer. *O*

Maar goed, het laatste woord is nog niet gesproken over de communicatie, in Oostenrijk had ik inderdaad hetzelfde probleem met de hulpdienst. Nu had men wederom mijn polis niet goed doorgegeven aan de hulpdienst. :N En aangezien het zondag was, kunnen ze het dan weer niet checken :(.

Ik had bij het afsluiten nog gekeken naar knmv maar die was een paar honderd euro duurder toendertijd. Maar ik kan nog wel eens checken.
 
Gelukkig is vanochtend gebleken dat ik wel verzekerd ben 8-) Morgen wordt de motor vervoert naar de dealer. *O*

Maar goed, het laatste woord is nog niet gesproken over de communicatie, in Oostenrijk had ik inderdaad hetzelfde probleem met de hulpdienst. Nu had men wederom mijn polis niet goed doorgegeven aan de hulpdienst. :N En aangezien het zondag was, kunnen ze het dan weer niet checken :(.

Ik had bij het afsluiten nog gekeken naar knmv maar die was een paar honderd euro duurder toendertijd. Maar ik kan nog wel eens checken.

Met verzekeringen ist altijd gezeur :Y

Al moet ik zeggen dat Combimotors je prima helpt, en Bikerpolis voor zover zij tot nu toe konden helpen ook :Y
 
@Paul.. Bedankt voor het opzetten van de route !!

@Marcel/Joyce Bedankt voor het voorrijden !

@Wokgroep Het was weer erg gezellig :) En Jeroen... Het blijft.. NEE !!

@Remond Wil je voortaan van de kont van mijn duo afblijven als ze me tijdens het rijden een massage probeert te geven...?



En Peter.. Bedankt voor het ophalen van mijn (demente? ) Papa... O-)

Geen probleem, graag gedaan....... gebeurt wel vaker dan er personen van familie Knook de weg kwijt zijn O-) O-)
 
Gelukkig is vanochtend gebleken dat ik wel verzekerd ben 8-) Morgen wordt de motor vervoert naar de dealer. *O*

Maar goed, het laatste woord is nog niet gesproken over de communicatie, in Oostenrijk had ik inderdaad hetzelfde probleem met de hulpdienst. Nu had men wederom mijn polis niet goed doorgegeven aan de hulpdienst. :N En aangezien het zondag was, kunnen ze het dan weer niet checken :(.

Ik had bij het afsluiten nog gekeken naar knmv maar die was een paar honderd euro duurder toendertijd. Maar ik kan nog wel eens checken.


Dat is goed nieuws *O*
btw; mocht het je dynamo zijn, sterkte, die in mn tiger was redelijk duur -O-

succes met de reparatie en de rondslom,

Jeroen
 
Terug
Bovenaan Onderaan