Najaarsrit, zondag 6 oktober 2013

Aanmeldingen en pre-meets zijn (als het goed is) weer bijgewerkt.


Binnen nu en een uurtje ontvangen de GPS rijders een mailtje met daarin de route. Geen mail ontvangen? Stuur dan even een PB'tje, dan komt het in orde ;)


Alle aan- en afmeldingen die vanaf nu nog binnen komen worden niet meer verwerkt in de startpost. Uiteraard zijn de nieuwe aanmeldingen gewoon welkom 8-)


Ps, als er nog GPS rijders willen voorrijden, dan graag, anders wordt groep 1 zo druk :+


Route update: het tankstation van de eerste pauze is op zondag gesloten, peukpauze is nu bij de veerpont van Schoonhoven. Neem gerust de tijd om aan de overkant te geraken en de benen te strekken, deel 2 is namelijk 40km+.
 
Laatst bewerkt:
@ westes:
Rond de klok van half 10 zullen we bij de lucht zijn denk ik.

@ Et13nne en grootkaalnixs:
De Texaco net boven Best (Ooiendonk) ergens tussen 9 en kwart na 9..??
Ik rijd iets voor 9 uur thuis weg, denk in een kwartiertje wel bij dat tankstation te kunnen zijn.

Rijden er nog meer mee met deze route..??
Venlo - Eindhoven - Den Bosch - Zaltbommel - Ijsselstein
Prima, dan zie ik jullie daar!
 
@ westes:
Rond de klok van half 10 zullen we bij de lucht zijn denk ik.

@ Et13nne en grootkaalnixs:
De Texaco net boven Best (Ooiendonk) ergens tussen 9 en kwart na 9..??
Ik rijd iets voor 9 uur thuis weg, denk in een kwartiertje wel bij dat tankstation te kunnen zijn.

Rijden er nog meer mee met deze route..??
Venlo - Eindhoven - Den Bosch - Zaltbommel - Ijsselstein

Half 10 is prima!! :)
 
wie komt er nog bij in gorinchem? Ik geloof dat de pre-meet op mastpolder is? Ghehe
Mastpolder is de pre pre meet.
Gorinchem is Zuid meets West, om gebroederlijk en gezusterlijk verder in Noordelijke richting af te reizen, waarna we deze keer weer richting het Zuiden zullen gaan in meedere groepen als een afspiegeling van Nederlandse en Belgische motorrijder.
Of zoiets -O-
 
Aanmeldingen en pre-meets zijn (als het goed is) weer bijgewerkt.


Binnen nu en een uurtje ontvangen de GPS rijders een mailtje met daarin de route. Geen mail ontvangen? Stuur dan even een PB'tje, dan komt het in orde ;)


Alle aan- en afmeldingen die vanaf nu nog binnen komen worden niet meer verwerkt in de startpost. Uiteraard zijn de nieuwe aanmeldingen gewoon welkom 8-)


Ps, als er nog GPS rijders willen voorrijden, dan graag, anders wordt groep 1 zo druk :+


Route update: het tankstation van de eerste pauze is op zondag gesloten, peukpauze is nu bij de veerpont van Schoonhoven. Neem gerust de tijd om aan de overkant te geraken en de benen te strekken, deel 2 is namelijk 40km+.

ben niet bij het voorrijden geweest, maar geef voorkeur voor achterrijder te zijn, heb nog nooit dat follow up systeem in de praktijk gebruikt, dit ritje lijkt me niet de beste om mee te beginnen :+
 
Aanmeldingen en pre-meets zijn (als het goed is) weer bijgewerkt.


Binnen nu en een uurtje ontvangen de GPS rijders een mailtje met daarin de route. Geen mail ontvangen? Stuur dan even een PB'tje, dan komt het in orde ;)


Alle aan- en afmeldingen die vanaf nu nog binnen komen worden niet meer verwerkt in de startpost. Uiteraard zijn de nieuwe aanmeldingen gewoon welkom 8-)


Ps, als er nog GPS rijders willen voorrijden, dan graag, anders wordt groep 1 zo druk :+


Route update: het tankstation van de eerste pauze is op zondag gesloten, peukpauze is nu bij de veerpont van Schoonhoven. Neem gerust de tijd om aan de overkant te geraken en de benen te strekken, deel 2 is namelijk 40km+.

Ik heb niet aangegeven een GPS-rijder te zijn, maar ik heb wel de mail met route ontvangen. Of heb je het nu gewoon naar iedereen gestuurd waar je het mail adres van hebt? :+
 
Laatst bewerkt:
Zoals ik dit zo lees... 09:15 verzamelen @ Gorinchem avelingen?
Tis 20 minuten rijden... veeeeelte vroeg :+

09:30 wegrijden!
 
Terug
Bovenaan Onderaan