honda tuning
MF'er
Welkom in mijn project, en wel deze. ...
Ik ga van een CB500 uit 94 een streetfighter maken, dit word mijn eerste project dus zal nog genoeg problemen tegenkomen. Maar het zal wel lukken.
De grote richlijn van de motor als project is dat het functioneel moet blijven voor woon/werk verkeer, maar dat wil niet zeggen dat er niks aan gedaan kan worden. Hier een lijst met de dingen die zoiezo gaan gebeuren
-ander stuur
-hugger
-bellypan
-mooie demper bij het al andere uitlaatsysteem
-spuitbeurt met polijstwerk er bij
-raw in de spiegels
-andere stuurkuip (niet een van 13 in een dozijn)
-koso teller
-kappen anpassen en waarschijnlijk een andere kont
-andere voor en achter vering
-kop aanpassen naar eigen werk
-de carbs afstellen natuurlijk
Nu zullen jullie wel denken, is dit allemaal een CB wel waard, maar ik vind het gewoon een heerlijke motor en wil hem gewoon aanpassen naar mijn smaak.
Ook zal dit project niet de snelste zijn aangezien de motor eigenlijk rijdend moet blijven en het geld me niet op me rug groeit
Waarschijnlijk zullen de plannen naarmate het project verder rolt wel veranderen naar extremer of praktischere dingen, maar dat zien we dan wel weer.
Hier dan maar de problemen tot nu toe
Ten eerste loopt hij nu al niet meer, hij heeft geen vonk meer dus dat is al weer even puzzelen.
Ten tweede staat als 25Kw op kenteken maar is hij vol vermogen, dus een paar belletjes met het RDW komen er aan.
Geregeld
Hier nog bij de oude eigenaar
De eerste foto's:
aardig kaal
[Dode link verwijderd]
Blokje er uit
[Dode link verwijderd]
Kleppen stellen en kwam er achter dat de NAK goed uitgerekt is, maar kan nog wel een 10.000 met me nieuwe NAKS
[Dode link verwijderd]
Ik ga van een CB500 uit 94 een streetfighter maken, dit word mijn eerste project dus zal nog genoeg problemen tegenkomen. Maar het zal wel lukken.
De grote richlijn van de motor als project is dat het functioneel moet blijven voor woon/werk verkeer, maar dat wil niet zeggen dat er niks aan gedaan kan worden. Hier een lijst met de dingen die zoiezo gaan gebeuren
-ander stuur
-hugger
-bellypan
-mooie demper bij het al andere uitlaatsysteem
-spuitbeurt met polijstwerk er bij
-raw in de spiegels
-andere stuurkuip (niet een van 13 in een dozijn)
-koso teller
-kappen anpassen en waarschijnlijk een andere kont
-andere voor en achter vering
-kop aanpassen naar eigen werk
-de carbs afstellen natuurlijk
Nu zullen jullie wel denken, is dit allemaal een CB wel waard, maar ik vind het gewoon een heerlijke motor en wil hem gewoon aanpassen naar mijn smaak.
Ook zal dit project niet de snelste zijn aangezien de motor eigenlijk rijdend moet blijven en het geld me niet op me rug groeit
Waarschijnlijk zullen de plannen naarmate het project verder rolt wel veranderen naar extremer of praktischere dingen, maar dat zien we dan wel weer.
Hier dan maar de problemen tot nu toe
Ten eerste loopt hij nu al niet meer, hij heeft geen vonk meer dus dat is al weer even puzzelen.
Geregeld
Hier nog bij de oude eigenaar
De eerste foto's:
aardig kaal
[Dode link verwijderd]
Blokje er uit
[Dode link verwijderd]
Kleppen stellen en kwam er achter dat de NAK goed uitgerekt is, maar kan nog wel een 10.000 met me nieuwe NAKS
[Dode link verwijderd]
Laatst bewerkt: