Nekwarmer die sluitbaar en elastisch is (geen "kokervorm")

BartElektrisch

Die hard MF'er
Donateur
19 mrt 2020
572
574
Ik zoek een nekwarmer of buff die sluitbaar is. Ik heb een bril, en het is makkelijk als je die niet af hoeft te doen. Het is prettig als hij elastisch genoeg is dat hij op je kin blijft hangen. Wie heeft een tip?
 
Of zoiets met klittenband dus hoeft niet over je hoofd, heb er zelf net 1 besteld dus kan je vrijdag laten weten of het wat is, geen verzendkosten dus nog geen €3,50 kan je je geen buil aan vallen.

2DDC6B19-DE3A-42EC-997D-2645442C2C12.jpeg
 
Laatst bewerkt:
@VendettA zoiets had ik gevonden bij Louis, maar die gaat terug. Het neusgedeelte is zeer stug, en werkt eigenlijk niet als je een bril hebt. Ik denk dat het inderdaad moet gaan zoals Relic zegt. Uiteindelijk is het natuurlijk maar een stuk stof.
 
Of gewoon een buff of kraag kopen die een beetje elastisch is. Gaat dan prima over je bril. De meeste dingen die ik heb liggen gaan makkelijk over mijn bril heen.
 

Heb ik op een beurs gekocht, en er zeer tevreden over.

 
Ik neem aan dat de TS een klaphelm heeft? Anders zie ik het punt niet zo.

Ik:
- Gehoorbescherming indoen
- bril af
- colletje om
- helm op (integraal)
- Bril opzetten (gaat bij mijn Premier helm redelijk goed)
- Bluetooth inschakelen, podcast op telefoon starten (en Flitmeister start zelf 8-) )

Dus bij mij zou het niet veel toevoegen. Die bril moet toch af.
Ik heb het opgelost met een staar operatie. Nu geen bril meer nodig (bij motorrijden, lezen echter..)
 
@blarp Precies, klaphelm (systeemhelm?) en ik wil inderdaad die bril ophouden :)

@Speed2Win Volgens mij is dat product wat ik bedoel; het valt namelijk ook over je kin. Ik heb 'm besteld, kijken of het wat is. Dank voor de tip!
 
@blarp Precies, klaphelm (systeemhelm?) en ik wil inderdaad die bril ophouden :)

@Speed2Win Volgens mij is dat product wat ik bedoel; het valt namelijk ook over je kin. Ik heb 'm besteld, kijken of het wat is. Dank voor de tip!
Heb er zelf een simpele tube nog onder, die gaat regelmatig in de was (heb er meerdere) zodat de scarffix sjaal zelf redelijk schoon blijft. Want de boel gaat toch op een gegeven moment muf ruiken door ademvocht.
 
Even een update: ik heb in februari de originele Scarffix besteld, en draag deze sindsdien eigenlijk altijd. Vrij lange levertijd (week of twee zeker). Maar ik vind het ideaal, je hoeft je bril niet meer af te doen. Wel vind ik 'm in de winter wat frisjes. Maar voor mij is dat geen bezwaar omdat ik met die temperaturen altijd een fleece met hoge hals draag. Ideaal voor brildragers.

Dus bedankt @Speed2Win voor de tip!
 
Terug
Bovenaan Onderaan