• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

nen ambetanterik met een soes gs-microbe

ambetanterik

Rookie
Lid geworden
16 aug 2007
Waarderingsscore
0
hallo allemaal,

ik heb in mijn garage een koppel oude gs850-en staan ('79) en die moeten terug gaan bollen...of toch op zijn minst één daarvan

werkplaatshandboeken en een internetverbinding heb ik, maar de sleutelervaring moet nog groeien

vandaar een vraag aan alle liefhebbers van gs-suzuki's (bij voorkeur 750-850-1000...vanwege de vele gelijkaardige/onderling uitwisselbare onderdelen):

Wie kan mij helpen aan wat duidelijke info (liefst met wat foto's) i.v.m. het synchroniseren van carbs van een gs850 van '79? [m.b.v. een carbtune]

groetjes

ex-kawa zzr600, ex-yamaha fzx, ex-duc monster Dode link
'(

:W Werner :)
[Dode link verwijderd]
Als je ook een icoon wilt of resizen, ff hier vragen 8-)

Werner
01.gif

Welkom vanuit een immer zonnig [TOPIC=95341]Tilburg[/TOPIC]. Veel plezier en hou de goede kant boven.

Shaggy's%20TLR.jpg

hallo allemaal,

ik heb in mijn garage een koppel oude gs850-en staan ('79) en die moeten terug gaan bollen...of toch op zijn minst één daarvan

werkplaatshandboeken en een internetverbinding heb ik, maar de sleutelervaring moet nog groeien

vandaar een vraag aan alle liefhebbers van gs-suzuki's (bij voorkeur 750-850-1000...vanwege de vele gelijkaardige/onderling uitwisselbare onderdelen):

Wie kan mij helpen aan wat duidelijke info (liefst met wat foto's) i.v.m. het synchroniseren van carbs van een gs850 van '79? [m.b.v. een carbtune]

groetjes

ex-kawa zzr600, ex-yamaha fzx, ex-duc monster Dode link
'(

Welkom! Stel je vraag eens op het GS-Topic 2 (Brikken en Klassiekers), daar zijn hele hordes mensen die je alles kunnen vertellen over het synchroniseren van een set GS carbs. -->[TOPIC=113760]Suzuki GS Topic 2[/TOPIC]

Als je daar toch heen gaat, lees dan ook mijn vraag eens over de koplamp. Ben namelijk op zoek naar een nieuwe koplamp voor een 850 uit 79. Misschien dat jij nog wat hebt liggen?

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan