net geflitst bij neerkomen wheely :(

Op 6 juli ben ik geflitst tegen 68 kms/u waar je 50 kms/u mag rijden. Dat kost me 150 euro !!! :( :( :r :r :( :r
K_tland met k_t-super-boetes... :( :( :r
Nou nou, wat een bedrag, moet je in Belgie is doen. Niet dat ik daar vandaan kom, maar ik denk dat wij in Nederland het kwa boetes nog echt niet zo slecht hebben. Maar het blijft klote, dat zeker!
 
Nou nou, wat een bedrag, moet je in Belgie is doen. Niet dat ik daar vandaan kom, maar ik denk dat wij in Nederland het kwa boetes nog echt niet zo slecht hebben. Maar het blijft klote, dat zeker!
Het is een Belgische boete :z
 
De waalkade in nijmwegen??????? :Z :Z :Z :Z :Z :Z
Waar zie jij dat staan??????? :Z :Z :Z :Z :Z :Z

De openingspost ja, NIET in de post van dbuvens. Mensen lees eens het HELE topic voordat je op reageren klikt... 18km te hard kost je hier iets van 40 euro of zo. Een beetje gezond verstand van jouw kanthad je zelf al doen beseffen dat het een belgische boete was.

Die nijmegense wethouders zijn straalbezopen. Een fscking SNELWEG (paar km lang, geen kruisingen, 2 rijstroken en een vluchtstrook per kant, dikke middenberm, afscheidingen tussen de rijrichtingen en de fietsers / voetgangers) daar langs Philips Semiconductors (van de Matrixx naar het centrum) en wat mag je er? 50 :Z
En zo zijn er meer wegen daar (niet allemaal zo extreem als dit, maar toch zeker wegen waar het wegbeeld geen bordje 50 draagt).

Van mij mogen ze ook de subsidie op 30km zones afschaffen. De meest onzinnige straten worden 30km zone gemaakt, allemaal om subsidie binnen te harken.

Kinderen moeten leren dat verkeer gevaarlijk is, en automobilisten moeten hun verstand voorrang geven, ipv dat we helemaal doodgeregulierd worden vanuit Den Haag.
 
joepie (niet dus) vandaag m`n eerste prent gehad voor te hard rijden met de motor 125 euro 81 kmp/u waar je 50 mocht, na meetcorrectie 79kmp/u .BALEN maar het is niet anders
 
Waar zie jij dat staan??????? :Z :Z :Z :Z :Z :Z

De openingspost ja, NIET in de post van dbuvens. Mensen lees eens het HELE topic voordat je op reageren klikt... 18km te hard kost je hier iets van 40 euro of zo. Een beetje gezond verstand van jouw kanthad je zelf al doen beseffen dat het een belgische boete was.
Ik moet je nog gelijk geven ook, moest wel ff 3 keer lezen, maar goed....
Maar het geeft wel weer aan dat je dit soort dingen dus idd niet in Belgie moet doen, toch??
Overigens heb ik dit HELE topic gelezen, maar ik heb ff 2 dingen door elkaar gehusseld in m'n hoofd, foutjuh. Ik had ff niet gelezen wat de snelheidsovertreding van dbuvens was en wat hij daar voor betaalde. Eigenlijk best wel stom, het is bijna het enige wat hij schreef en ik las alleen K-tland met.........
 
Terug
Bovenaan Onderaan