Nette Adria Race Caravan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb wel een plaat die daar tussen past. Alleen heb ik nog nooit gekeken of je dan erin zou kunnen slapen wanneer de motor erin staat.

Hoeft natuurlijk niet als de motor er in staat. Meer als je bijvoorbeeld met 2 mensen een caravan koopt dat ze niet lepeltje lepeltje hoeven te liggen op 1 bed, maar ieders een eigen bed hebben als ze op het paddock overnachten...
 
Hoeft natuurlijk niet als de motor er in staat. Meer als je bijvoorbeeld met 2 mensen een caravan koopt dat ze niet lepeltje lepeltje hoeven te liggen op 1 bed, maar ieders een eigen bed hebben als ze op het paddock overnachten...

Naja dan hoef je in ieder geval niet met een kachel te gaan klooien toch?
 
Hoeft natuurlijk niet als de motor er in staat. Meer als je bijvoorbeeld met 2 mensen een caravan koopt dat ze niet lepeltje lepeltje hoeven te liggen op 1 bed, maar ieders een eigen bed hebben als ze op het paddock overnachten...
waarom met 2 man een carevan kopen waar maar 1 motor in past :9
 
How to: Motortrailer, bepalen welk rijbewijs benodigd is
Leesvoer :)


*Edit, maar je hebt blijkbaar gelijk als ik dit lees... Blijkbaar is het veranderd:
http://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/rijbewijs/autorijbewijs-rijbewijs-b

De aanhangwagen of oplegger mag zwaarder zijn dan de lege auto. Uit het kentekenbewijs van de auto moet dan wel blijken dat de auto een dergelijke zware aanhangwagen of oplegger mag trekken. Tot 19 januari 2013 moest de aanhanger of oplegger lichter zijn dan de ledige massa van de trekkende auto (dat is het gewicht zonder lading en inzittenden).
 
Laatst bewerkt:
Zover staat hij niet naar voren..

Volgens mij staat de motor precies in het midden.

Oke, lijkt net alsof de klem bijna voorin de sleurhut staat vandaar.


Ideaal als je veel circuitdagen doet mensen, motor eruit, voortent eraan en je hebt een fatsoenlijk bed, BBQ en biertje erbij en je begint heerlijk ontspannen aan je circuitdag ipv dat je om 5.00 je nest uit moet en snel snel alles nog moet uitpakken eenmaal op het circuit!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan