Newbies #58 Waar het tempo zomerse snelheden aanneemt

Status
Niet open voor verdere reacties.
SoezieQ.....lekker ding.....thanks he. Zet me ff voor blok....damn.
Volgens haar zitten een paar van jullie op mij te wachten, maar geloof er niks van.
Heb wel stiekem al wat meegelezen, maar damn zeg....dat gaat hard hier. Zoveel vrije tijd heb ik niet om dat bij te houden hoor.

Maar oke...nu ik hier toch ben....even een kleine voorstel ronde dan maar:
Ik ben dus Angré alias An_joyable. Heb sinds 1994 mijn motorrijbewijs. Helaas toen jaren niks mee gedaan wegens omstandigheden. In 2008 kwam ik op voor mijn grootste wens...en dat was een motor kopen. Op advies een CBR600F gekocht. Achteraf had ik liever een motor gekocht met wat meer vermogen en die wat sneller is....maar helaas. Toch blij met wat ik nu heb. Helaas rij ik nog steeds erg weinig. Ben namelijk een alleenstaande moeder met 3 prachtige kids. En ja....dan komt alles op mijn bordje en dus heeeeeel erg druk. Wil toch proberen van de zomer wat meer ritjes te maken.
Dus wie weet ga ik jullie nog eens ontmoeten. Jullie lijken me een gezellig stel mensen... :Yjajaja....ik doe het :P
Hey Angré!!! Welkom hier!!! *O* :W

Heb ik hier nog iets speciaal gemist verder? Is wel écht te veel om bij te lezen dit keer :P
 
Dat zal ie waarschijnlijk ook doen.
als je eerst 2 uur gaat slapen ben je brakker dan wanneer je doorhaalt.

Ik zou me ziekmelden, zeggen dat het eten bij de gastvrouwen verkeerd gevallen is :P
Dat zou ik echt niet op mijn geweten willen halen om dat te beweren! 't was echt erg lekker :9 zeker die reuzepaddestoelen :Y en jawel, ook het vlees was lekker :$ :9
 
arme Belg?? en ik dan. ? 2 uur geslapen en nu koffie en gereed make voor me werk..
:Y Bij vertrek moest ik gaan tanken, maar dat tankstation dat ik in gedachten had, daar kon je niet pinnen -O- op de gps een volgend tankstation gezocht, daar bleek je wel te kunnen pinnen, maar die pinautomaat was defect, dus weer op zoek naar een ander tankstation :/

Was dus erg laat (of vroeg, afhankelijk hoe je het ziet) thuis. Nu dus alweer een tijdje op mijn werk dus.
 
:Y Bij vertrek moest ik gaan tanken, maar dat tankstation dat ik in gedachten had, daar kon je niet pinnen -O- op de gps een volgend tankstation gezocht, daar bleek je wel te kunnen pinnen, maar die pinautomaat was defect, dus weer op zoek naar een ander tankstation :/

Was dus erg laat (of vroeg, afhankelijk hoe je het ziet) thuis. Nu dus alweer een tijdje op mijn werk dus.



kan je eindelijk wat gaan bijrusten dus :+
 
Laatst bewerkt:
Een hele goeie Morge allemaal. :W

Zo.. ...ff tig pagina's gelezen om te kijken wat voor volk het hier is :P

Vandaag lekker dagje vrij....vanmiddag met mijn dochter naar de bioscoop.
Maar eerst zo ff kijken of de motor start...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan