Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

NH-topic; Hemweg Foto's 14-11

Curver

MF veteraan
7 nov 2003
1.521
0
Apeldoorn
Foto's van Hemweg 14-11

Mail naar ####### voor hoge-resolutie-foto's. Vermeld daarbij de bestandsnaam van de foto. (let op 2,5 MB per foto dus wees niet te enthousiast)





























































































 
Laatst bewerkt:
Bij die foto's waarop Grim staat met die Suzuki RM op de achtergrond staat ook een KTM of Maico (ziet er uit als achterbrug Maico)
Te koop
Bekende
 
Bij die foto's waarop Grim staat met die Suzuki RM op de achtergrond staat ook een KTM of Maico (ziet er uit als achterbrug Maico)
Te koop
Bekende
Wat is dit nou weer voor onzin agos??
 
Onzin
Ik vraag me gewoon af of die witte crosser te koop is,en wat voor merk het is.
Knappe twinshockers zijn zeldzaam in mooie staat.
Je bent toch zo'n winter'bikkel'???
Kheb je de laatste tijd nog niet op de motor gezien hoor
Dan kom je de volgende keer zelf naar de hemweg en ga je kijken wat voor crosser dat is ofzo
 
Je bent toch zo'n winter'bikkel'???
Kheb je de laatste tijd nog niet op de motor gezien hoor
Dan kom je de volgende keer zelf naar de hemweg en ga je kijken wat voor crosser dat is ofzo
Uhh,ik hoef toch nie elke keer als het toevallig mooi weer is op te komen draven met de motor?
Ik rij hier in de buurt voldoende,en de hemweg is meer jullie kant op.(had het op Hoorn80 geweest,dan had het een ander verhaal geweest.)
Die motor is er toevallig nu jullie er staan,is ie er de volgende keer weer,kom ik zo kijken.
Daarom vraag ik dus ook of het een bekende is van jullie.(Ik ken hem denk ik niet.)
 
Desperado112 says: wel als je je zelf een winter bikkel noemt pannekoek



Mooie Pics trouwens jongens
 
Desperado112 says: wel als je je zelf een winter bikkel noemt pannekoek
Hihi,je hebt gelijk Martijn.
Heb vandaag nie gereden.
De rest van de week een XL600R tot mijn beschikking gehad,en daarmee nog even naar de Rabobankbocht geweest.(en dan niet om het bochtje te pakken)
Reed wel een beetje vreemd het eerste uur met dat grote voorwiel,moest effe wennen weer,voelde nie echt vertrouwd.
 
leuke foto`s, kreeg alleen het idee dat ze er allemaal 10 keer opstonden.Vvast weer een gezellige dag geweest, het weer was in ieder geval erg lekker