Niet echt nieuw..wel nieuw in posten in topics

Marc1976

MF veteraan
3 okt 2004
4.030
108
Houten
Hi all,

Zoals iedereen die hier een nieuw topic begint in deze rubriek ben ik ook nieuw hier..in die zin dan dat ik me sinds kort ook begeef in de discussies :)

Ik ben 27 jaar, rij sidns augustus een Honda VFR uit dat jaar (in juni 2001 mijn rijbewijs gehaald), woon in Helmond (voor degenen die bij aardrijkskunde minder hebben opgelet: das dus vlak bij Eindhoven) enne..tja..das denk ik wel het meest noodzakelijke aan gegevens :)
 
of helliemond..dat mag ook nog :P
thnx trouwens.

Ben maar import hoor..dus je moet niet echt in dialect beginnen..dat begrijp ik ook niet.
 
full


:]
 
Ik wist dat eigenlijk wel..maar had niet zoveel zin om dat aan te gaan passen. Lekker wonen daar in het Noorden! Heb sinds 3 maanden een vriendin in Stadskanaal (ach ja..op festivals kom je nog weleens wat tegen :P )....als ik nou bij haar ga wonen kan ik wellicht ook Baco worden...lijkt me supergaaf :)
 
Ik wist dat eigenlijk wel..maar had niet zoveel zin om dat aan te gaan passen. Lekker wonen daar in het Noorden! Heb sinds 3 maanden een vriendin in Stadskanaal (ach ja..op festivals kom je nog weleens wat tegen :P )....als ik nou bij haar ga wonen kan ik wellicht ook Baco worden...lijkt me supergaaf :)

wie weet wanneer ben je van plan te gana samen wonen.

want pas in februari begint de nieuwe opleidingsjaar voor die tijd moet je aangemeld zijn doe je dat niet mag je nog een jaar wachten
 
Nou..na het laatste debacle hoef ik niet zo snel meer..dus doen het rustig aan. Zal ALS we er ooit aan gaan toekomen (3 maanden is tenslotte nog geen garantie voor succes, nietwaar?) daar dan ook gewoon werk moeten vinden. Maar goed..toekomstdromen moeten we blijven houden, toch?

Over een jaar komt denk ik meer in de buurt dan deze februari (plus aanmelding)
 
Terug
Bovenaan Onderaan